Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoe word je staff op Minetopia

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baron1898

DDG Kenner
Hallo beste mensen van Dusdavidgames ik had een vraagje hoe word je staff op Minetopia want ik zou daar graag een sollicitatie voor doen vriendelijke groeten: Baron1898
 

Lokerhp / Rijsberhp

TECH
rijsberhp
rijsberhp
None
Hallo beste mensen van Dusdavidgames ik had een vraagje hoe word je staff op Minetopia want ik zou daar graag een sollicitatie voor doen vriendelijke groeten: Baron1898
Er zijn verschillende Stafffuncties op DDG/MT, de meeste staffleden zijn een CEO van een staatsbedrijf zoals @lennerd giraldo ook al zei, dus je zou kunnen proberen te solliciteren als bijvoorbeeld Receptie ergens en dan door groeien, je kan ook sollicitatie doen voor bijvoorbeeld mdoerator als die open staat, dit is dan meestal moderator lobby + classic gamemodes
 

Kwarkje

Ex-Staff
Kwarkje
Kwarkje
None
Heyhoi,

Je word niet zomaar staff , je moet eerst werken bij een staatsbedrijf en door groeien binnen dat staatsbedrijf naar hogere functies na ongeveer 8 tot 16 maanden (is een indicatie kan ook niet gebeuren) kan je eventueel een staff functie aangeboden krijgen van de Minister.

Hopelijk heb ik je zo voldoende geinfomeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top