Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoe kan je stemmen op beste staff van de maand?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thrintiox

DDG UltraLegende
Leiywen
Leiywen
None
Hoi rekkss,
Dit verschilt van maand tot maand. Soms wordt het staflid door andere stafleden gekozen andere keren door spelers en weer andere keren een combinatie van.

Indien spelers mogen kiezen zal dit via het forum bekend worden gemaakt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Bu5

DDG Kenner
Hoi rekkss,
Dit verschilt van maand tot maand. Soms wordt het staflid door andere stafleden gekozen andere keren door spelers en weer andere keren een combinatie van.

Indien spelers mogen kiezen zal dit via het forum bekend worden gemaakt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
oke thnx :)
 

Fyld0413

DDG Superheld
Fyld0413
Fyld0413
None
Beste,

nog even een korte verduidelijking op het bovenstaande antwoord van @Thrintiox. Zoals Thrintiox al duidelijk meld is het kiezen van ' Staff van de maand ' vaak verschillend. Indien deze word gekozen door de spelers zal op de homepage van het DDG Forum hier een bijpassend topic over worden geplaatst met verdere uitleg en de bijhorende link naar het google docs document waarin 1 malig gestemd kan worden door iedere spelers en of staff en bezoeker kan worden gestemd.

Ik hoop dat alles duidelijk is. Voor verdere informatie kan je me altijd taggen, dan zal ik je zover mogelijk proberen te helpen. Verder kan je altijd aanwezige moderatoren aanspreken die zullen jou alle informatie kunnen geven.

Nogmaals behandeld!
Met vriendelijke groet,
Fyld0413
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top