Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Heyhoi!

Status
Niet open voor verdere reacties.

synfulls

DDG Held
synfulls
synfulls
Emerald
Hey! Aangezien ik nog nooit een "stel je voor"-ding heb gemaakt, leek het me wel leuk om dat te doen.. Ofzo.. [emoji23]

Een paar dingen over mijzelf:
1) Ik ben (jammer genoeg) 14 jaartjes jong, hier besteedt ikzelf bijna tot geen aandacht aan bij m'n vrienden want ja, wat betekend leeftijd nou precies?
2) ik ben een extraverte introvert; ik hou niet echt Van menselijk contact (al hoewel een babbeltje maken op z'n tijd is ook leuk, don't get me wrong) in real life, via het internet gaat dit vele malen makkelijker [emoji4]
3) ik ben een derp. Ik ben vooral op survival, lobby, ai of creative te vinden, en daar doe ik eigenlijk of een beetje bouwen, of niks.

BTW, wees niet bang om hoi, of hallo tegen me te zeggen. Ik bijt niet. ( behalve als je me irriteert [emoji14][emoji173]️)

Dingen die ik leuk vind:
-Memes
-tekenen, hier besteed ik ook tijd aan :3
-met m'n vrienden derpen op ts/mc
- een goeie discussie (dus niet zo'n discussie waarbij de andere geen goede onderbouwde argumenten heeft..)
- knuffels. Ik sta er bekend om bij m'n vrienden dat ik veel knuffels geeft, en Dr een beetje verslaafd aan bent.. Oops
- eten, wie houd er niet van!

Dingen die ik niet leuk vind
-Irritante mensen..
- vreemden in real life
-lemon sparklez [emoji57]
-oneerlijkheid, als ik het idee heb dat er iets oneerlijk is gegaan zou ik dit ook altijd zeggen en duidelijk maken.. [emoji28]
-pestgedrag, hier heb ik zelf nare ervaringen mee. So. No-go for me.

iig, nice to meet y'all! [emoji173]️
 
Laatst bewerkt:

Jannyboy11

DDG Legende
Jannyboy11
Jannyboy11
Quartz
Hey, welkom op het forum!

- een goeie discussie (dus niet zo'n discussie waarbij de andere geen goede onderbouwde argumenten heeft..)
(owja, btw. Er Staat wel vrouw bij m'n post, dit klopt immers niet omdat ik mezelf als non-binary beschouw.
nou, 1 + 1 = 2. Waarom de keus om jezelf non-binary te noemen als je biologisch gezien (twee X chromosomen) een vrouw bent?
 

EmilyVM

DDG SuperLegende
EmilyVM
EmilyVM
None
Hey! Aangezien ik nog nooit een "stel je voor"-ding heb gemaakt, leek het me wel leuk om dat te doen.. Ofzo.. [emoji23]

Een paar dingen over mijzelf:
1) Ik ben (jammer genoeg) 14 jaartjes jong, hier besteedt ikzelf bijna tot geen aandacht aan bij m'n vrienden want ja, wat betekend leeftijd nou precies?
2) ik ben een introvert; ik hou niet echt Van menselijk contact (al hoewel een babbeltje maken op z'n tijd is ook leuk, don't get me wrong) in real life, via het internet gaat dit vele malen makkelijker [emoji4]
3) ik ben een derp. Ik ben vooral op survival, ai of creative te vinden, en daar doe ik eigenlijk of een beetje bouwen, of niks.

BTW, wees niet bang om hoi, of hallo tegen me te zeggen. Ik bijt niet. ( behalve als je me irriteert [emoji14][emoji173]️)

Dingen die ik leuk vind:
-Memes
-tekenen, hier besteed ik ook tijd aan :3
-met m'n vrienden derpen op ts/mc
- een goeie discussie (dus niet zo'n discussie waarbij de andere geen goede onderbouwde argumenten heeft..)
- knuffels. Ik sta er bekend om bij m'n vrienden dat ik veel knuffels geeft, en Dr een beetje verslaafd aan bent.. Oops
- eten, wie houd er niet van!

Dingen die ik niet leuk vind
-Irritante mensen..
- vreemden in real life
-lemon sparklez [emoji57]
-oneerlijkheid, als ik het idee heb dat er iets oneerlijk is gegaan zou ik dit ook altijd zeggen en duidelijk maken.. [emoji28]
-pestgedrag, hier heb ik zelf nare ervaringen mee. So. No-go for me.

iig, nice to meet y'all! [emoji173]️
(owja, btw. Er Staat wel vrouw bij m'n post, dit klopt immers niet omdat ik mezelf als non-binary beschouw. Je mag me een zij noemen, geen problemen mee, maar het liefst they/die. Alvast bedankt[emoji4]♡)
hallo welkom op het forum ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top