Gesloten Hey daar! onze meningen!

Discussie in 'Open Kingdom' gestart door urmie, 11 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urmie

urmie Ex-Staff

Lid geworden:
    14 mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    36
    Hey daar! ik ben urmie de meesten zullen mij wel kennen...
    Ik wil vertellen dat ik het jammer vind dat openkingdom aan ze einde komt door de rede dat er nooit meer events zijn, en er niet veel word gedaan met de server.
    Ook zie ik veel vragen op het forum waar niet op word gereageerd door de PL's. https://gyazo.com/ffa2c6436218b0370c3fdf4b30e4beb2 .
    En zie ik op het forum veel ideeën waar geen reactie op komt.
    ik heb wel meerdere dingen wat ik niet fijn vond maar ik wil graag weten wat jullie van het open kingdom van nu vinden en jullie ideeën achter laten.

~urms
    (GEEN HAAT vind het enkel jammer dat de gamemode inactief word terwijl het zo'n vette gamemode is)

2. mossaaltje

mossaaltje DDG Lid

Lid geworden:
    10 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    26
    +1, Helaas komen de pl's hun woord meestal niet na.. (Bv. Mostercamps die snel zouden komen, dungeon's die 4 dagen na de update zouden komen, Staff wordt genegeerd als ze met ideeën komen, [Wat ik vind] Oorlogen zijn beetje simpel in elkaar gezet...) Jammer dat Openkingdom op deze manier nogal dood gaat. Ik hoor dit van veel staff maar ook van spelers (Deze ochtend kwamen spelers het nog zeggen op Kitpvp)... Ik vraag jullie 1 ding... MAKE OPENKINGDOM GREAT AGAIN!!!

3. Cemiehh

Cemiehh Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    4 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    1

Helemaal mee eens we wachten ook al zo lang op die Dungeon's ETC

4. thomas_inline

thomas_inline Super DDG lid

Lid geworden:
    27 dec 2015
    Leuk Bevonden:
    8
  5. Galaias

Galaias DDGElite

Lid geworden:
    17 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    22
    Eens, ik hoop dat er snel wat gedaan wordt aan okd. voor zn goed en leuke gamemode zou het heel jammer zijn dat het weer stopt, en ben bang dat dat binnen een maand wel zal gebeuren als er geen actie ondernomen wordt.

urmie en mossaaltje vinden dit leuk.
  6. BennieOut

BennieOut DDG Lid

Lid geworden:
    5 aug 2017
    Leuk Bevonden:
    6
    mee eens hoop dat open kingdom weer actief wordt met leuke events.

Lukax_ en mossaaltje vinden dit leuk.
  7. LordPuddi

LordPuddi Actief DDG lid

Lid geworden:
    7 aug 2014
    Leuk Bevonden:
    98
    +1, Ik weet niet wat er gaande is maar Open Kingdom is ziek inactief. De lol is er echt vanaf. Het enigste wat je nu kan doen is pvpen maarja dat verveelt ook aangezien we toch allemaal zo veel gear hebben. Roleplay characters zijn momenteel ook inactief en zeker niet bereikbaar voor iedereen.

Wat voor mij een goede Open Kingdom zou betekenen.
    - Betere balancing.
    - Geen Prot4 of dergelijke enchantboekjes te koop
    - Random timers voor de bosses OF na 12 uur en voor 12 uur geen spawnende bosses.
    - Meer events / opdrachten vanuit heb kingdom zelf. Denk aan bouw materialen verzamelen en opdrachten tegen beloningen.
    - Een beter systeem voor roleplay characters. IK snap dat het bijna niet te doen is maar wellicht is er iets in het systeem te verbetere nwaardoor het minder tijd kost.
    - Anti-Xray. Ookal wordt hier op gecontroleerd. Ik ken genoeg staff members die dit hebben gebruikt aan het begin van de map.
    - Breng de mines terug! Deze worden nu amper gebruikt.
    - Wellicht wat beter na denken voordatr iets er in geflikkert wordt. Denk aan soulbound special items en sword of the hero die de helft van de server heeft.

#7 LordPuddi, 11 nov 2017
    Laatst bewerkt: 11 nov 2017
    mossaaltje vindt dit leuk.
  8. Vetnek

Vetnek Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    11 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens ze mogen er wat meer aandacht in steken.

TheLunoLion vindt dit leuk.
  9. Sparkel//Marton

Sparkel//Marton Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    1 dec 2015
    Leuk Bevonden:
    4
    precies en sommige hertogen/koningen zijn ook inactief. Jammer dat er weinig wordt gedaan aan een leuk concept zoals dit..

+1

10. RealLacratus

RealLacratus VIP

Lid geworden:
    23 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    47
  11. Dani_DM

Dani_DM Legend

Lid geworden:
    11 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    87
  12. Louiss026

Louiss026 DDGDonor

Lid geworden:
    20 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    9
    Mij lijkt het echt jammer als kingdom hierdoor gaat stoppen

13. Thrinnith

Thrinnith Actief DDG lid

Lid geworden:
    3 okt 2017
    Leuk Bevonden:
    62
    +1
    openkingdom is een leuke gamemode en het mag niet sterven!

Dani_DM vindt dit leuk.
  14. KevinO998

KevinO998 Kingdom Staff

Lid geworden:
    9 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    52
    100% mee eens, OKD is super leuk, maar dan moet men er wel moeite in blijven steken. Op het moment is er nou niet echt iets te doen naast bouwen en pvpen, en daarom zie ik in Onameril dat onze leuke en sterke community aan het emigreren is naar andere gamemodes. Alsjeblieft guys, red OKD :D

mossaaltje en urmie vinden dit leuk.
  15. SmoothyDudethy

SmoothyDudethy Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    21 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    - Actievere Hertogen en Koningen.
    - Die Dungeon's afmaken
    - Verbeter Roleplay characters etc :)

16. Axatios

Axatios Actief DDG lid

Lid geworden:
    7 jun 2015
    Leuk Bevonden:
    74
  17. QuintUntitled

QuintUntitled Ex-Staff

Lid geworden:
    10 mei 2014
    Leuk Bevonden:
    131
    Mee eens mensen wachten al een langen tijd op nieuwe dingen een voorbeeld deph strider op eos

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

18. urmie

urmie Ex-Staff

Lid geworden:
    14 mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    36
    Dit zijn een paar ideeen van mij en andere spelers :)

- Actieve goden of eventueel een nieuw verhaal verbonden aan een persoon zodat er geen lange rijen zijn bij een bepaalde god, Aangezien spelers de goden echt tof vinden en de questen die ze erbij geven.
    - Meer RP-evenementen zoals, empire verdrijven uit rattenvangers fort, vechten tegen sterke wezens voor een god met het hele kingdom of een graf zoeken elk kd gat erna opzoek en dan kan er een fight ontstaan om het graf bijv etc etc etc.
    - Leukere concepten bij oorlog, dingen veroveren met vlaggen, meer een verhaal bij een oorlog en niet gewoon op elkaar in hakken.
    - De middelste mine non-influence maken.
    - Monstercamps/dungeons erin gooien en de arrow particles + global rp in shop voor spelers die willen.
    - Soulbound en extra zooi op je zwaard weghalen dit aangezien het niet leuk is ook voor nieuwe spelers die willen fighten. Soulbound op RP items oke dus wat bijvoorbeeld Thanoxz heeft op een bot van emeredin dat is nog leuk of op tools zoals de coyote pickaxes. Maar pvp items neh not done meerdere spelers waaronder ik vinden het niet chill en het maakt het chasen op de persoon die z’n item heeft minder spannend en leuk en je maakt er spelers lui op omdat als ze dood gaan boeit het niet als ze zwaard of axe kwijtzijn wantja playerbound. Doe dan dat je sharp 5 met gekke naam en lore kan laten maken voor master crafting. En dat je voor master crafting bijvoorbeeld zelf coyote pickaxes kan laten craften of een goede bijl om bomen te hakken.
    - Meerdere afgesproken oorlogen tussen kingdoms
    - De timers van de bosses random laten maken en niet om de twee uur dit omdat er mensen bijvoorbeeld 08:00 s’ochtends inloggen en dan voor de hele dag de timer weten. Dit om random te maken zorgt ervoor dat meerdere mensen meer naar bosses gaan kijken en hierdoor kan er ook weer pvp tot uitkomen.
    - Eos bouw blokken laten verkopen voor bijvoorbeeld emerald blokken per stacks. Dit voor spelers die steden willen bouwen zodat het makkelijker en soepeler verloopt. En meerdere malen veilingen op eos.
    - Actievere leiding in kingdom's.

Als spelers nog meer ideeen hebben laat dat zeker achter.

#18 urmie, 11 nov 2017
    Laatst bewerkt: 11 nov 2017
    Dani_DM en Saergiax vinden dit leuk.
  19. Aniffoo

Aniffoo Actief DDG lid

Lid geworden:
    28 okt 2017
    Leuk Bevonden:
    40
    #MakeOpenKingdomGreatAgain

20. doomerix

doomerix Sr. Developer

Lid geworden:
    14 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    645
    Ik heb wat aan suggesties zoals wat urmie met had getypt. Suggesties zijn overigens altijd welkom en zelf als dev sta ik daar altijd voor open. Ook heeft onze lord @Enduren een topic gemaakt (te zien op het moment op de forum homepage) met een formulier! Als jullie die ook kunnen invullen, zou geweldig zijn!

TheLunoLion en urmie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie