Gesloten Het RIOT Team?!

Discussie in 'Gesloten' gestart door Ruwbix, 1 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruwbix

Ruwbix DDGLegend

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    27
    Hallo,

Ik heb misschien wel een leuk, tof concept binnen het ministerie v. Justitie, namelijk; het RIOT Team.

Laat mij even uitleggen waar het leger en de politie voor staan.

Leger: Voor nationale veiligheid, maar treedt ook op in internationale oorlogssituaties en bij rampen.

Politie: Voor rust, veiligheid en orde.

Persoonlijk vind ik dat er iets mist. De meeste onder ons hebben onbetwijfeld wel eens over de aliens gehoord / hebben het meegemaakt. Wat doe het leger + politie hier dan!?

Ze zorgen dat burgers niet in aanraking komen met de aliens! Ja, dat is goed, maaarrrr...
    Eerlijk gezegd vind ik dat het leger het meer aanvallende is in zo’n situatie, dus mogelijk met geweren tegen aliens schieten ofzo...
    Politie dient dan voor het afzetten en bewaken van grenzen!

Maar dan mist er iets... iets moois.. HET RIOT TEAM!

Wat doet het RIOT team precies?
    Het RIOT team is een team dat zorgt voor het wegdrijven van mensen bij rellen, protesten, aanslagen, ...

Hun techniek is simpel, ze hebben een shield, een wapenstok en een zeer sterk outfit waarmee ze o.a. bakstenen (ff real life) kunnen incaseren! De schilden zetten ze tegen elkaar en zo lopen ze allemaal mooi langs elkaar van de desbetreffende locatie weg. Indien iemand probeert toch erdoor te lopen slaan ze hem terug, als er toch iemand doorraakt zal iemand samen met wat anderen (die achter de shielden staan) op hun springen en hem/haar arresteren!

Hiermee kun je dus een héél leuk en tof concept de game inbrengen! Zeker met de alien aavallen, olympische spelen en met de presidentverkiezingen,...

De leader van de RIOT (wat ik wel graag wil zijn gnogno) krijgt Perms om o.a. RIOT auto’s te pasten, custom kleding + custom shield te maken voor het team, etc. Alles voor de Roleplay natuurlijk!

Ik laat even een screenshotje zien van wat ik ongeveer in gedachten had hoe het pakje en shield er zou kunnen uitzien!

Riot Police:

Al vind je het een leuk pakje of al zou je het beter kunnen? Letme know!

Dit idee wordt héél waarschijnlijk niet uitgevoerd, maar ik moest mijn fantasie ff luchten ;)!

In afwachten op commentaar,

Met vriendelijke groet,
    ~OwliFant

LuciusMalboy vindt dit leuk.
  2. Ruwbix

Ruwbix DDGLegend

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    27
    Oh! En je kan natuurlijk ook de RP-Artist’s aan het werk zetten om bv RIOT Gear te maken of RIOT Shields,.... ;)

3. Mr_Bart_MAND

Mr_Bart_MAND DDGGod

Lid geworden:
    15 okt 2014
    Leuk Bevonden:
    292
    Het leger heeft al vrij weinig te doen en ik denk dat een nieuwe “elite” in te roepen (wat FBI en CIA ook waren) overbodig is en taken wegneemt onder het leger.

4. Ruwbix

Ruwbix DDGLegend

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik wil niet veel zeggen hoor maar ik zie leger ook niet elke dag over straat lopen, hun dienen gewoon voor oorlog en terroristische aanvallen.

En al wilt niemand oorlog voeren, tja pech.

Kan ik ook gewoon bijvoorbeeld zeggen dat een receptielied bij bouwbedrijf Cosmopolitan heeft ook niet veel te doen, ahjaa laat ik hem even bij een Alien aanval laten staan...?

Dit is een nieuwe functie hé... :$

5. Mr_Bart_MAND

Mr_Bart_MAND DDGGod

Lid geworden:
    15 okt 2014
    Leuk Bevonden:
    292
    Dat is dus helemaal niet zo.
    Leger dient als verdediging van het land Minetopia en als justitie iets niet meer in de hand kan houden treed het leger op. (Zoals bij alle situaties waar jouw “riot” team ook voor is...)

6. Ruwbix

Ruwbix DDGLegend

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    27
    Complete foute redenering!

Het gaat om een nieuw concept, je snapt er geen worst van!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

7. Mr_Bart_MAND

Mr_Bart_MAND DDGGod

Lid geworden:
    15 okt 2014
    Leuk Bevonden:
    292
    Nou, als je niet eens met argumenten komt, blijf dan maar lekker dromen. Ik ga hier niet eens verder tijd aan verspillen.

8. Ruwbix

Ruwbix DDGLegend

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    27
    Dromen? Pfoe jij bent mij een partij arrogant?!

Argumenten!? Nou, weet je wat een leger irl doet?

Inderdaad, ze staan in hun basis en wachten tot er iets gebeurt irl... terroristische aanval ofzo...

Oke, oei rellen breken uit? Wat nu?

Laten we ff HET LEGER roepen om mensen weg te jagen van een plek? Bro.... Hoe moet ik daar zelf argumenten op geven?

LuciusMalboy vindt dit leuk.
  9. TypischKoen

TypischKoen DDG Kenner

Lid geworden:
    8 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    75
    RIOT is er al.

Ruwbix vindt dit leuk.
  10. TypischKoen

TypischKoen DDG Kenner

Lid geworden:
    8 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    75
    (FME)

11. Ruwbix

Ruwbix DDGLegend

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    27
    FME?

12. TypischKoen

TypischKoen DDG Kenner

Lid geworden:
    8 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    75
    Jap

13. DenDonia

DenDonia DDG SuperLegende

Lid geworden:
    4 sep 2015
    Leuk Bevonden:
    1.235
    Ik denk dat we voldoende personeel hebben in leger en politie om dit goed op te lossen, hier hoeven geen nieuwe mensen voor te komen. Evt. zou het wel qua gear leuk kunnen zijn voor een bepaalde groep.

~DenDonia

Ruwbix vindt dit leuk.
  14. ErayKDB

ErayKDB DDGGod

Lid geworden:
    11 mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    89
  15. Thijmqnx_

Thijmqnx_ DDG Kenner

Lid geworden:
    23 mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    20
    Het leger kan die problemen prima oplossen met het personeel dat ze hebben. Het leger bestaat ook uit meerdere groepen zoals; Soldaat, Soldaat I, Marechaussee en Marine. De Marine kan dit probleem prima aan en heeft prima gear (Iron) om tegen een stootje te kunnen. Daarom is Riot team gewoon overbodig... en die perms waar je het over hebt, al die dingen worden geregeld door ministers/bouw ceo.

16. TypischKoen

TypischKoen DDG Kenner

Lid geworden:
    8 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    75
    Er is FME!

17. PapaWarlord

PapaWarlord Ex-Staff

Lid geworden:
    2 jun 2015
    Leuk Bevonden:
    41
    Je snapt er zelf geen worst van. By far is dit idee zwaar onnodig. In hemelsnaam, waarom zouden we nog een geldverslindend leger/politie orgaan gaan oprichten. Het kost tijd, middelen en veel competent personeel ( Daar hebben we niet veel van in Minetopia) en dan nog maar te zwijgen over permissions die er moeten komen. In game levert het overigens niks op. Dit is Minetopia, we kunnen bepaalde zaken anders regelen dan in het echte leven. Zo zal in Minetopia het leger ingrijpen bij rellen en niet een of andere SWAT eenheid. Mocht je nu de discussie naar een realistisch beleid willen gooien? Pak dan eerst de broodnodige zaken aan zoals lastenverlichting voor overheidsinstanties en federalisering van de rechtstaat.

Daarnaast ben ik ook niet te spreken over je gedrag in deze post. Jij bent de host van deze discussie, dat betekent ook dat JIJ het juiste voorbeeld hoort te geven over hoe er word gereageerd en dat is niet terug te zien.

Het is overigens niet "je snapt er geen worst van" maar 'je snapt er geen hout van'. Nu staat je woordkeuze volledig vrij en is het aan jou welke van de 2 jij zelf wilt aanhouden echter kom je een stuk serieuzer over als je de correcte vorm van het spreekwoord hanteert.

Met vriendelijke groet,

Bjorn

Handoekje vindt dit leuk.
  18. Handoekje

Handoekje DDG Kenner

Lid geworden:
    25 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    33
    Rekt

19. Ruwbix

Ruwbix DDGLegend

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    27
    Reactie volgt later indien ik tijd heb voor deze overbodige reactie ^^

20. Handoekje

Handoekje DDG Kenner

Lid geworden:
    25 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    33
    Lmao

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie