Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Herinneringen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jovial

DDG Superheld
JovialCloth
JovialCloth
None
Hallo Iedereen !
Wie nog op dit forum rondzweeft en de Offtopic (zonder - dus #kuch) bereikt feel free to read.

Nu iedereen zich voornamelijk thuis bevindt, en er dus meer tijd achter de computer word gespendeerd. Kwamen een vriend en ik onze gezamenlijke herinneringen tegen namelijk kingdom
Nu heb ik jullie aandacht wel of niet? Maar hou vast.
Wij zijn beide nu al 21+ en het blijft een spelletje, maar toch pakt het ons vast hoeveel waarde we er destijds aan hebben gehecht.
Zo browse ik soms zelf nog even door de wonderen van YouTube om oude video's te bespeuren en probeer ik te tellen hoeveel kingdom servers ik wel niet ben gejoind.
Denk maar eens na over hoe vaak je wel niet hebt geprobeerd dat mooie plekje te bemachtigen in een kingdom.
Je kinderdroom die verwezenlijkt kon worden, maar vaak eindigde ik niks.

Dit bericht duurt al veels te lang door teveel vrije tijd
Maar graag zou ik iedereen vragen wie hier nog rondzweeft wat jullie herinneringen zijn aan
Youtube NL - DDG - Kingdom en alles wat relevant is.

Mvg,
Jovial

#disclaimer
Dit bericht heeft met name betrekking op een bepaalde leeftijdscategorie, ben je wat jonger? Laat jouw herinneren horen! (en doe je best op school)
ps. Als je weer begint met kingdom zouden die vriend en ik graag willen helpen
ps ps. We hebben een cv
ps ps ps. Maakt niet uit welk kingdom



 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top