Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hallo, ik ben Olivier.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antraxen

Legend
Antraxen
Antraxen
Legend
Hey daar, m'n naam is Olivier. Ik zit al enige tijd op de DDG server (waarschijnlijk 2 jaar) maar besloot nu pas om een forum account aan te maken omtrent het nieuwe opkomende Planetcraft. Ik wilde absoluut niets missen via twitter en nu dan ook via het DDG forum.

Op de server ga ik onder de naam 'Antraxen'. M'n favorite game-modes waren Minetopia en MineNation maar toen MineNation wegviel ben ik in een stilte gevallen op de server. Toen woord uitkwam van een nieuwe grind game op DDG was ik blij en enthousiast samen met nog wat andere vrienden.

Wat onnodige info over mezelf:
Ik ben 21 jaar oud en woon in België.

Voeg me gerust toe op Twitter, Discord of PSN.

Twitter: https://twitter.com/AntraxenGG
Discord: Antraxen#1648
PSN: Antraxene

Nog even dit,
Ik beschik al over beta invite voor Planetcraft en wij proberen nog een groep bij elkaar te brengen om bij launch IRAN over te nemen. Wil je ons joinen dan moet je me dat zeker laten weten via m'n socials.

Dankje voor het lezen en tot op de server!
 

GraafJesse

Junior Admin Global
GraafJesse
GraafJesse
Obsidian Gold
Hey Olivier,

Tof dat jij je zelf even voorstelt op het Forum.

Met vriendelijke groet,
GraafJesse
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top