Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hallo, ik ben Joey!

Status
Niet open voor verdere reacties.

iTrusted

DDG Held
JOEWIEE
JOEWIEE
None
Hallo,

Ik ben Joey en ik ben 16 jaar oud. je zult mij kunnen kennen van de TeVeelGevraagd en HetGames server waar Ik speelde onder de naam iTrusted_. Ik ben in 2017 begonnen als Jr helper op de TeVeelGevraagd server en heb mij omhoog gewerkt naar Senior Helper. Toen ik 1 á 2 weken in het staffteam zat, werd ik gevraagd of ik het eventueel leuk zou vinden om het screenshare team te komen versterken. Ik heb toen het aanbod geaccepteerd en ben uiteindelijk gepromoveerd naar staff+. Staff+ is een rank binnen het screenshare team waar je onderanderen andere leden binnen het team mag gaan aansturen en een aantal dingen moet gaan leren. Ook zullen de leden binnen het team toestemming moeten vragen aan jouw of ze een speler mogen gaan screensharen. Uiteindelijk heb ik helaas ontslag moeten nemen omdat ik in een drukke periode zat op school en bijna niet meer aan mijn leerwerk toe kwam. Toen ik gestopt ben heb ik een tijdje bij HetGames gezeten als Helper maar ben na een korte tijd ook weer weggegaan omdat ik vanwege prive omstandigheden ontslag moest nemen. Sinds kort heb ik ook een poging gedaan om het staffteam hier te komen versterken als moderator. Heb je vragen aan mij of over mij, wees niet bang en stel ze gerust!

Met vriendelijke groet,
Joey.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top