Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Alle dingen die jij moet weten voor dit forum!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim Greven

DDG Held
inhoud
1. Introductie
2. Een topic plaatsen
3. Een reactie achterlaten
4. avatar's en uw profiel pagina
5. Media in een topic/ bericht toevoegen

1. Introductie (waarom schrijf ik dit topic)
Ik maak dit topic omdat ik weet dat er heel veel nieuw zijn op de forum's en ik het afgelopen uur heb gezien dat mensen in sommige conversaties niet de benodigde dingen deden zodat je zeker zou weten dat diegene jouw bericht ziet.
2. Een topic plaatsen
Er zijn een paar stappen die jij moet handhaven om een goede topic te plaatsen
1. Beslis in welke sectie je hem plaatst (hierover verdere uitleg onederaan dit hoofdstuk)

2. De topic creëren en een titel maken (inclusief voorvoegsel als die er is)

3. In je topic schrijven

4. Je kan kleuren, centreren en lettergroote + andere dingen die jij waarschijnlijk in Word of een andere
tekstverwerker ook kan doen toevoegen bovenaan.

5. vervolgens kan je ook een Opiniepeiling plaatsen (bijv. is de DDG server leuk? en dan kun jij reacties toevoegen waarop mensen kunnen stemmen. Zoals Ja of Nee of Er zijn te weinig mingames enz. wat je maar wilt)

6. Als je dit allemaal gedaan heb klik je op 'Plaats Nieuw Topic' als je later nog iets wilt veranderen zoals een typefout of iets toevoegen dan klik je op 'bewerk' onder je topic of bericht. Helaas kan je niet meer de titel veranderen.

3. Een reactie achterlaten
1. Als jij een reactie wilt achterlaten kan dat, dit doe je door naar onder te scrollen, je reactie invoeren, en dan klik je op reactie achterlaten.

2. Als jij op iemand wil reageren dan kan je het best eerst klikken op 'reageer' dan weet jij zeker dat degene waarop jij reageert jouw mening/antwoord op zijn bericht heb gelezen.

3. Als jij iemand in een topic wil laten meereageren maar deze heeft hier nog geen reactie geplaats dan kan jij het beste @(forumnaam) kunnen doen zoals @CeejayGraphics

4. Als jij denkt dat een topic uit de hand loopt, niet netjes is, er een ruzie is of als jij een vraag in de topic heb die jij wilt beantwoord hebben. Dan kan jij het best klikken op 'meld' en dan de reden invoeren. Dit is fijner voor de staff want de staff krijgt al veel meldingen. En @ (tag) is best irritant voor het staff team.

4. Avatar's en uw profiel pagina
Ik ga het hier over de belangerijkste dingen hebben over uw profiel pagina

1. Uw avatar
Een avatar kunt u toevoegen door naar uw pagina te gaan en dan op uw foto klikken, dan kan u uw foto toevoegen (ik zou 800x800 of 700x700 aanraden als formaat)

2. Uw handtekening
Dit gebruikt bijna niemand en het klinkt best wel raar.
Maar een handtekening is informatie die jijzelf kan toevoegen zodat die onder al uw berichten staat zoals tekst 'Trots TeamDDG rank op de server' of een foto/video (meer info over hoe u media kunt toevoegen in het volgende hoofdstuk'

5. Media in een topic/bericht toevoegen
Als u een video/foto wilt toevoegen in uw handtekening/bericht/topic dan kunt u het best BBcode voor foto's gebruiken, u kunt BBcode gebruiken door
1. naar imgur.com gaan
2. klik op uploaden
3. wanneer deze foto is geüpload dan kunt u op de link voor BBcode klikken
4. mensen kunnen uw foto zien zonder naar een nieuw tablad te gaan


Een video is simpel, hiervoor kunt u gewoon youtube voor gebruiken.
Dan de link kopiëren en plakken en uw video staat in een bericht/topic/handtekening

Bedankt voor het lezen en ik hoop dat u deze informatie nuttig heeft gevonden! :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top