Gesloten Fitheid werkt niet

Discussie in 'Gesloten' gestart door Samuel van Oostrum, 20 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samuel van Oostrum

Samuel van Oostrum DDG Lid

Lid geworden:
    19 mei 2020
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik en een vriend (Lakratus & eypo20) hebben vita D gekocht. We waren allebei fitheid 20 (wat raar is na 15 uur online rennen) en hebben de vita D ingenomen, dan zouden we op 50 fitheid moeten zitten, maar we zaten nog steeds op 20 fitheid? Kan iemand ons hiermee helpen?

2. Dreamgirl00

Dreamgirl00 DDGGod DDGDonor

Lid geworden:
    27 aug 2017
    Leuk Bevonden:
    12
    He hoi
    Vitamine d is maar een tijdelijk fitheid die up gaat. Uit me hoofd voor een half uurtje.
    Als je echt fitheid up wil moet je toch echt gaan trainen zwemmen klimmen rennen enzovoorts

3. Dreamgirl00

Lid geworden:
    27 aug 2017
    Leuk Bevonden:
    12
    He hoi
    Vitamine d is maar een tijdelijk fitheid die up gaat. Uit me hoofd voor een half uurtje.
    Als je echt fitheid up wil moet je toch echt gaan trainen zwemmen klimmen rennen enzovoorts

4. Samuel van Oostrum

Lid geworden:
    19 mei 2020
    Leuk Bevonden:
    0

Ja zover was ik ook al wel;)
    Mijn fitheid was vastgelopen, waarschijnlijk omdat ik aan het begin van het spel doodgegaan was. Een vriend van me begon tegelijk met spelen en had er geen last van, maar na eindeloos lopen kreeg ik nog steeds geen een puntje fitheid erbij. Zelfs als ik maakt niet uit welke soort vita ik in nam, mn fitheid ging niet omhoog. Ik heb toen op eigen initiatief een fitheid reset gedaan, en nu werkt alles gewoon goed en ben ik fitheid 41. 1 probleempje nog, telkens als ik de server join staat mn fitheid op 42, en na 5 minuten weer op 41.

Maar bedankt voor de reactie! Wel raar dat na heel veel navragen niemand op het idee kwam op een reset te doeno_O

5. Dreamgirl00

Lid geworden:
    27 aug 2017
    Leuk Bevonden:
    12
    Drink je al je de server direct? En ben je altijd full heal? Als dat niet helpt kan je je helaas niet helpen dan zou ik gewoon blijven trainen

6. Samuel van Oostrum

Lid geworden:
    19 mei 2020
    Leuk Bevonden:
    0

Okej dan ga ik dat wel doen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie