Gesloten Fitheid update Minetopia!

Discussie in 'Gesloten' gestart door Shentoo, 7 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shentoo

Shentoo DDG Lid

Lid geworden:
    15 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    6
    Beste Lead,

Je leest het goed! Ik heb wat uitgewerkt om de Fitheid update in Minetopia toch nog leuk te maken!

Uitleg

Gebroken benen
    Zoals jullie allemaal wel weten is de nieuwe Fitheid update er in Minetopia. Jullie weten allemaal dat wanneer je een val maakt van ongeveer 2 blokken of hoger je benen breekt. Het is altijd wel leuk op de realiteit erin te houden dus daarom dit bericht.

Er moet een ziekenhuis komen waar mensen verzorgd kunnen worden na een vreselijke val. Mensen die hun benen gebroken hebben zouden dan een gips om moeten krijgen om hun been te stabiliseren.
    Wanneer ze deze om hebben wordt de tijd bijvoorbeeld 2x versnelt, daarmee bedoel ik dat je 3/4 dagen je benen gebroken hebt i.p.v. 7 dagen.

Het zou altijd mooi zijn wanneer de Resourcepack artiesten een legging kunnen maken die lijkt op een gips. Ik weet zeker en vast dat zij het kunnen!

Minpunten

Naast benen breken kan men natuurlijk ook minpunten halen waardoor er meer kans is dat je fitheid daalt.
    Weeral zouden de Resourcepack artiesten een spuit kunnen maken die men kan inspuiten bij een speler waardoor hij terug pluspunten krijgt.

Slot

Zelf weet ik dan ook dat het veel gevraagd is, maar zo maak je de realiteit binnen Minetopia beter. Niet alleen de realiteit, maar ook er is dan ook kans op een Economische groei.
    Men vormt met de ziekenhuizen meer werkgelegenheid en een gezonder leven voor iedere speler.

Met Vriendelijke Groet

Shentoo

Trekpleister vindt dit leuk.
  2. leeto1.

leeto1. Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    6 jan 2018
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk idee

Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

3. iTeije

iTeije Developer

Lid geworden:
    9 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    164
    Waar moet die spuit tekoop zijn? Is dat iets wat je als speler gwn mag hebben of moet je naar een ziekenhuis? Hoeveel zouden die dingen kosten? Hoeveel helpt het?

4. Shentoo

Shentoo DDG Lid

Lid geworden:
    15 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    6
    Die beslissingen worden toch genomen door de lead neem ik aan, of wat is nu het doel van jouw bericht?

5. iTeije

iTeije Developer

Lid geworden:
    9 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    164
    Jij komt met een idee, dus als het idee goed uitgewerkt is kunnen we er allemaal een goed beeld bij vormen.

Shentoo vindt dit leuk.
  6. Shentoo

Shentoo DDG Lid

Lid geworden:
    15 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    6
    Ook al is het een goed idee, ik kan toch niet gaan beslissen hoeveel iets moet gaan kosten, waar het gelegen is, ...

7. iTeije

iTeije Developer

Lid geworden:
    9 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    164
    Nee klopt, maar het maar een idee, dus misschien als jij bijvoorbeeld zegt dat je die bij je huisarts moet halen dat PL’s daar weer iets bij kunnen verzinnen om de update nog uitgebreider te maken, waardoor jij van een klein idee, een huge update hebt gemaakt :D

Shentoo vindt dit leuk.
  8. Shentoo

Shentoo DDG Lid

Lid geworden:
    15 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    6
    Mijn bedoeling was om even feedback te krijgen op deze 'tijdelijke' tekst. Wanneer er naar mijn goesting genoeg positiviteit verzameld is ben ik van plan het 100% nauwkeurig uit te werken!

9. iTeije

iTeije Developer

Lid geworden:
    9 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    164
    Nou werk had dan maar uit want het is serieus een fantastisch idee :)

Shentoo vindt dit leuk.
  10. Shentoo

Shentoo DDG Lid

Lid geworden:
    15 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    6
    Daar geef ik je 100% gelijk.
    Wat leuk zou zijn:

- Ziekenhuizen met dokters en verpleegsters.
    - Elke week een nieuwe lading met bijvoorbeeld 30 gipsen.
    - 1/2 apotheken verspreid over heel Minetopia.
    - Een doktersbriefje waarin staat wat je nodig hebt.
    - ...

11. iTeije

iTeije Developer

Lid geworden:
    9 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    164
    + misschien:

- 1 heel groot ziekenhuis, ergens in Downtown.
    - verschillende huisartsen door elke stad.
    - je kan altijd medicijnen of genezingsmiddelen halen, door een custom designed villager en menu bij de medicijn afdeling neer te zetten, dokters kunnen dan bijvoorbeeld /medicijn add (player) (medicijntype), dan krijgt de desbetreffende speler automatisch de permissies om bepaalde medicijnen te kopen.
    Als het probleem helemaal verholpen is dan kan een dokter /medicijn remove (player) (medicijntype)
    Voor de abusers zou je maybe een command kunnen maken, zoals /medicijn rollback (player/abuser) (tijd), dan haal je de permissies weg van de spelers die van een abuser toestemming hebben gekregen, de tijd is voor hoe ver de server moet terug kijken naar de activiteit etc etc.
    Als er een nieuwe medicijn is, kan lead /medicijn create (medicijntype) (kosten) typen, dan wordt de prijs in een villager aangepast.
    Om een custom villager te spawnen, moet je dan /medicijn spawnvillager typen.
    Om een custom made medicijn te krijgen als staff, moet je dan /medicijn get (medicijntype) (hoeveelheid) typen.

Shentoo vindt dit leuk.
  12. Shentoo

Shentoo DDG Lid

Lid geworden:
    15 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    6
    Villager zou ik niet doen, gewoon spelers moeten maar leren geduld hebben

13. PapaWarlord

PapaWarlord Ex-Staff

Lid geworden:
    2 jun 2015
    Leuk Bevonden:
    41
    Dit zou het spel minder toegankelijk maken. Hinder voor de speler. En aan de economische voordelen twijfel ik ook enorm. Een ziekenhuis zal vooral een grote kostenpost zijn en goed getrainde arbeid nodig hebben zoals management. Dat is in het huidige minetopia zeer kostbaar.

Shentoo vindt dit leuk.
  14. Shentoo

Shentoo DDG Lid

Lid geworden:
    15 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja is waar

15. mariskawoerk

mariskawoerk Forum Moderator Moderator Minetopia Staff

Lid geworden:
    8 mei 2016
    Leuk Bevonden:
    1.738
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie