Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Even voorstellen: larsje0704

Status
Niet open voor verdere reacties.

xLars_x | Lars

DDG Held
xLars_x
xLars_x
None
Heey allemaal,

Ik ben Lars Bosscher en ik ben in game beter bekend als larsje0704. Ik ben 16 jaartjes oud. Ik ben al een hele tijd actief op de DDG server; al 1,5 jaar namelijk. Ik speel voornamelijk de gamemodes Acid Island en Skyblock. Mijn hobbys zijn Zwemmen en Minecraften. Verder woon in het Noordelijke Noardburgum in Friesland, maar wees maar gerust ik spreek geen woord fries. Ik heb DCD, dat houd in dat zowel je grove en je fijne motoriek minder goed zijn dan mijn leeftijdsgenoten. Dit merk je niet echt aan mij. Maar daarom zit ik wel op speciaal onderwijs. Omdat ik op regulier onderwijs verzoop in het werk. Tot zover over mezelf. Ik hou erg van de DDG server omdat de community zo fijn is en met elkaar meeleeft. We vinden allemaal hetzelfde leuk en dat schept toch een band. En ook het vele aanbod aan gamemodes waardeer ik heel erg

Tot zover mijzelf en nu nu weer lekker spelen op de DDG server!

Groetjes,
Lars
 

mariskawoerk

Ex-Staff
mariskawoerk
mariskawoerk
None
Heyhoi!

Wat leuk dat je jezelf eventjes komt voorstellen!
Ik zie dat je al lang op DDG bent! Super nice!

Nog veel plezier.

Groetjes,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top