Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Guide Een profielfoto plaatsen op het forum? Uitleg hoe!

DusStefan

DDG Legende
DusStefan
DusStefan
Quartz
Hallo Forumlezers,

Ik hoor heel vaak de vraag hoe doe ik een profielfoto op het forum?
Toen ben ik bij me zelf gaan nadenken hoe kan ik jullie bij dit probleem helpen.
Heb het antwoordt gevonden en dat ga ik in deze post volledig uitleggen.

Voordat je gaat beginnen ga je naar: http://www.gravatar.com
Hier maak je een account ik ga jullie uitleggen hoe je dit doet

Je gaat naar Sign In daar tik je op en dan krijg je het volgende scherm
En dan ga je naar Create An Account
Als je daar op hebt geklikt dan volg je de stappen zoals je hoor te doen door alles goed in te vullen.
Als je dit hebt gedaan dan staat er dat je je email moet activeren dit doe je gewoon door naar je mail te gaan en op de link te klikken die hun jouw sturen.
Als je dit hebt gedaan volg je de onderstaande instructies door middel van screens, Volg de pijlen die in de screens staan. Af en toe bij elke stap krijg je een kleine uitleg!


Vul alle dingen in en druk dan op Sign up.
Tussen deze 2 stappen activeer je eerst de link die je in je mail hebt gekregen







Zorg dat je hier wel ECHT G-AVATAR neemt anders gaat het niet goed!



Vul bij de onderste de email in die je hebt gebruikt bij het aanmelden van Gravatar

Hoop dat jullie hier genoeg informatie aan hadden,
hebben jullie vragen zet het hier onder dan help ik jullie graag.

Veel succes ermee.

Met Vriendelijke groeten,

DusStefan // Stefan
Survival Derper
 
Laatst bewerkt:

DusStefan

DDG Legende
DusStefan
DusStefan
Quartz
Natuurlijk ken ik die, ik zou het volgende programma gebruiken Adobe photoshop helaas is dit wel een betaald programma

en anders gebruik ik paint.net dit is een heel erg uitgebreid programma en heel makkelijk om mee te werken
 
D

Deleted member 14531

Ken je nog een goed en handig programmatje om een profiel foto te maken?

Beste,

Je kan natuurlijk ook een 3d skin maken, dit kan je doen met Blender. Als je een simpel programma er voor wil hebben gebruik dan MineImator.

Veel succes,

-Nathan Kuijt
 
Top