Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Guide Dus jij wilt een (DDG) (Minecraft) Java Developer worden? [INFO + FAQ]

Suzumi_kun

Ex-Staff
Suzumi_kun
Suzumi_kun
None
Ik snap eigenlijk niets van jullie gepraat. o_O Zal ik het ooit wel begrijpen, want zo'n gevoel heb ik niet. ;)
Dit is waarom je eigenlijk heel lang met dit soort dingen bezig moet zijn. Ikzelf ben al jaren bezig met Java en Bukkit en het kostte mij ook een hele tijd om dit te begrijpen.
 

Snicser

DDG Held
Snicser
Snicser
None
Spigot decompilen is een slechte tip, gebruik de java docs :)

Wat is er mis met Spigot decompilen? Er zijn mensen die het zo hebben geleerd? Kan je een uitleg geven waarom Spigot decompilen slecht is? Eerlijk gezegt vind het niet slecht als je de Java Basis kent.
 

ImranDoet

DDG Superheld
ImranDoet
ImranDoet
None
Wat is er mis met Spigot decompilen? Er zijn mensen die het zo hebben geleerd? Kan je een uitleg geven waarom Spigot decompilen slecht is? Eerlijk gezegt vind het niet slecht als je de Java Basis kent.
Wat hij bedoelt is Spigot decompilen om alle functies te zien etc, maar met java kan je een javadoc laten generen. Daar staan alle methods in, geldt voor classes packages etc. De javadoc kan je hier vinden https://hub.spigotmc.org/javadocs/spigot/
 

Suzumi_kun

Ex-Staff
Suzumi_kun
Suzumi_kun
None
Spigot decompilen is een slechte tip, gebruik de java docs :)
Mij is vaker verteld door devs dat ik spigot moet decompilen om mijn fouten te vinden. Javadocs werken ook wel, maar bij het decompilen kan je sourcecode zien wat niet in de javadocs staan.
 

Snicser

DDG Held
Snicser
Snicser
None
Mij is vaker verteld door devs dat ik spigot moet decompilen om mijn fouten te vinden. Javadocs werken ook wel, maar bij het decompilen kan je sourcecode zien wat niet in de javadocs staan.

In de docs staat meer hoe je Java moet gebruiken op zich op je wel een punt.
 

GameMaster2030

DDG Kenner
GameMaster2030
GameMaster2030
None
Als je developer bent maak je dan alleen plugins of ook websites?? Ik ben bijvoorbeeld heel goed in html dus ik zou graag DDG er mee willen helpen.
 

Snics

Ex-Staff
DDG heeft 2 teams.
- Het Java Development Team
- Het Web Development Team

Het Java Development Team is dan weer opgesplitst in een heleboel andere teams en het Web Development Team is 1 team aangezien we daar niet veel van nodig hebben. Je kan de 2 combineren, maar ik raad je toch aan om ook Java te kunnen aangezien dat je kans vergroot om in het team te komen.

Met vriendelijke groet,
Snics
 
Top