Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Guide Dus jij wilt een (DDG) (Minecraft) Java Developer worden? [INFO + FAQ]

Danieljunek17

DDG Kenner
ik zou graag willen vragen of er echt veel verschil is met mensen die hem gekocht hebben ik heb namelijk geen geld en ga het later sowiezo doen als ik het wel mag kopen en geld heb
 

Deleted member 13411

DDG UltraLegende
iTeije
iTeije
None
ik zou graag willen vragen of er echt veel verschil is met mensen die hem gekocht hebben ik heb namelijk geen geld en ga het later sowiezo doen als ik het wel mag kopen en geld heb
Als je goed Java wilt leren zou je de betaalde wel moeten kiezen, ik dacht ook dat er geen verschil in zou zitten maar de betaalde is echt veeeeel beter.
 

Deleted member 13411

DDG UltraLegende
iTeije
iTeije
None
ik zou graag willen vragen of er echt veel verschil is met mensen die hem gekocht hebben ik heb namelijk geen geld en ga het later sowiezo doen als ik het wel mag kopen en geld heb
Je krijgt bij de betaalde oo een gegeven moment, rond opdracht 20 ook nog een code voor IntelliJ Ultimate 3 maanden.
 

ItsMitchel

DDG Held
ItsMitchel
ItsMitchel
Gold
Ik heb een vraagje als je bijv de betaald cursus hebt gedaan. Hoe wordt je dan jr. developer? Ander heb je het misschien voor niks gedaan.
 

Deleted member 13411

DDG UltraLegende
iTeije
iTeije
None
Ik heb een vraagje als je bijv de betaald cursus hebt gedaan. Hoe wordt je dan jr. developer? Ander heb je het misschien voor niks gedaan.
No offence, maar als je denkt dat je het dan voor niets gedaan hebt kan je er beter ook niet aan beginnen, als je het doorzettingsvermogen hebt en je gaat een aantal maanden elke dag een paar oefeningen doen, en daarna ga je nog bukkit leren, en je kan het dan goed, dan kan je solliciteren :)
 

ItsMitchel

DDG Held
ItsMitchel
ItsMitchel
Gold
No offence, maar als je denkt dat je het dan voor niets gedaan hebt kan je er beter ook niet aan beginnen, als je het doorzettingsvermogen hebt en je gaat een aantal maanden elke dag een paar oefeningen doen, en daarna ga je nog bukkit leren, en je kan het dan goed, dan kan je solliciteren :)
Ja ik wil het sws gaan doen. Maar die zin bedoelde ik anders.
 

OnOpVallend

DDG Kenner
YK_DJ
YK_DJ
None
Ik ben nu ook al een tijdje bezig met de cursus alleen ik met wel dat ik het na 30 minuten echt saai vindt worden ik stop nu meestal en ga later weer veder maar hoeveel tijd besteden jullie per dag eraan?
 

Deleted member 13411

DDG UltraLegende
iTeije
iTeije
None
Ik ben nu ook al een tijdje bezig met de cursus alleen ik met wel dat ik het na 30 minuten echt saai vindt worden ik stop nu meestal en ga later weer veder maar hoeveel tijd besteden jullie per dag eraan?
Per dag 2 uurtjes, dan kom je er wel.
En ja, je moet echt doorzettingsvermogen hebben anders stop je er redelijk snel mee ja :p
 
Top