Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Guide Dus jij wilt een (DDG) (Minecraft) Java Developer worden? [INFO + FAQ]

Deleted member 13411

DDG UltraLegende
iTeije
iTeije
None
Oke oke thanks.

@iTeije ik zag dat jij ook d.a.v. dit topic was begonnen te coderen. Aangezien ik het altijd leuk vind om de ervaringen van andere te horen: wat zijn jou ervaringen, wanneer ben je begonnen en waar sta je nu? Nog handige tips etc?

Mvg,

Shydaru

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Mijn ervaringen met de Java cursus zijn goed, het is uitdagend, als je iets geleerd moet hebben is er een challenge excercise.
Ik ben ergens in oktober/november begonnen en ik ben nu (geen grap) pas bij 20%, maar je leert in dat stuk precies wat je eigenlijk moet weten voor minecraft development, dus nu ben ik met bukkit bezig en dat gaat mij nu heel makkelijk af.
 

Snicser

DDG Held
Snicser
Snicser
None
Mijn ervaringen met de Java cursus zijn goed, het is uitdagend, als je iets geleerd moet hebben is er een challenge excercise.
Ik ben ergens in oktober/november begonnen en ik ben nu (geen grap) pas bij 20%, maar je leert in dat stuk precies wat je eigenlijk moet weten voor minecraft development, dus nu ben ik met bukkit bezig en dat gaat mij nu heel makkelijk af.

Een tip doet tot hoofdstuk 13 dan heb je zeker echt een goede basis, 16 en 17 zijn wel handig :) Ben 23%. Hoofstuk 10 over inferfaces ect maar dat ga ik zo overslaan, ik snap het allemaal al lang.
 

Fabian|Shydaru

DDG Held
Shydaru
Shydaru
None
Dus 1/13 +16 +17 beveel jij aan?
Mag ik vragen hoelang jij ermee bezig bent flavio (per week) en waneer je bent begonnen?

Shydaru

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 

amendef2

DDG Kenner
HarmIsLief
HarmIsLief
None
Beste Snics,

Ik wou even vragen waar ik mij kandidaat kan stellen om eventueel een JrDev te worden.
En wat ik moet laten zien of hoe ik in contact kan komen.

Met vriendelijke groet,

Glenn Koolen
 
Top