Gesloten [DOCS] Toolshop Document ⛏️

Discussie in 'Gesloten' gestart door Ruwbix, 18 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruwbix

Ruwbix Minetopia Staff

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    37
    Hoi hoi!

Er is een tijdje geweest dat ik mijn Spreadsheets verkocht aan ondernemers, nu mede doordat ik reeds een tijdje Staff ben is hier simpelweg wat minder tijd voor...

Ik krijg wekelijks nog vele vragen over mijn (geleakte) Toolshop Spreadsheets, en ik heb geen tijd om deze elk 1-op-1 te behandelen. Hierdoor heb ik besloten om dit document ZELF publiekelijk te maken en gelijk ook wat extra opties toe te voegen waardoor iedereen het kan gebruiken/configureren.

De Kassa
    Dit document is oorspronkelijk gemaakt met het oog op efficiëntie. Daardoor is het ook erg makkelijk te overzien en te gebruiken door iedereen. Geen moeilijke tabellen, geen 40 pagina's. Gewoon 1 simpel werkblad:

Features Kassa
    Dit document zit vol met makkelijke features die het gebruiken erg makkelijk maakt:
    • Automatisch opslag systeem.
    • Registreer / Annuleer knop.
    • Automatisch (configureerbaar) eindprijs bereken.
    • Automatisch bereken van totaal gekocht & maximaal tools per dag (dit is ook aanpasbaar).
    • Alles gaat via UUID, niemand kan dus met namechange extra tools kopen!
    • Automatische verkoopcontrole/foutmeldingen bij incorrecte minecraftnaams, onvoldoende opslag, overschrijding maximale tools, ...
    Lead pagina
    Er is een lead pagina. Deze kan beveiligd worden zodat alleen managers+ deze kunnen aanpassen. Alles wat een lead-persoon zou moeten kunnen aanpassen kan hier!
    Features Lead
    Ook de lead pagina zit vol met features!
    • Makkelijk bedrijfsnaam over heel document aanpassen
    • % voor medewerkers/managers kunnen makkelijk aangepast worden
    • Verkoopscontrole is aanpasbaar. Je kan hier het dus volledig uitschakelen, maar je kan ook alleen meldingen krijgen wanneer er iets fouts gaat!
    • Je kan de maximaal tools die verkocht mogen worden aanpassen. Dit zal aanpassen over het heel document !
    • Loon wordt automatisch berekent van deze -, maar ook vorige week. (dit gaat via mail > het kijkt wie op de Registreer knop heeft geduwt)
    • Inkoop- en verkoopprijzen kunnen aangepast worden.
    • Je kan makkelijk tools aan je opslag toevoegen (inkopen).

That's about it. Alles gaat tevens wel via een script, dit moet elke medewerker eenmalig toestaan om het te kunnen gebruiken. Lees meer: Authorization for Google Services. Kan 0,0 verkeerd doen maar het is wel iets wat elke medewerker eenmalig moet toestaan.

Lees even de 'Welkom'-pagina voor extra uitleg, en hoe je het document kan gebruiken/kopiëren.
    LINK: https://bit.ly/MTToolsshopDoc (v1.0 - Laatst aangepast: 18-6)

PS. Je kan zelf ook wat aanpassen in het script mocht je dit willen. Veel dingen zijn uitgelegd: Tools > Script Editor

Veel succes met je nieuwe Spreadsheet! Mocht je vragen/bugs hebben, laat ze hieronder achter.
    - Ruwbix

#1 Ruwbix, 18 jun 2020
    Laatst bewerkt: 18 jun 2020
  2. Twylight

Twylight DDG Held

Lid geworden:
    25 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    8
    Gaat u dit ook nog voor andere soorten winkels doen of blijft het bij deze aangezien deze waren geleaked

Ruwbix vindt dit leuk.
  3. Ruwbix

Ruwbix Minetopia Staff

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    37
    Andere docsen die ik heb gemaakt zijn (zover ik weet) niet geleaked... maar misschien maak ik er wel wat meer mocht daar animo voor zijn :D

4. dimitrieeeee

dimitrieeeee DDG Held

Lid geworden:
    4 jul 2016
    Leuk Bevonden:
    6
    Zijn ze desnoods ook op aanvraag te bestellen dat je ze maakt zonder tijdsdruk?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie