Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Dit ben Ik, Daan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ultra_Daan

DDGGod
Ultra_Daan
Ultra_Daan
DDG God
Hey hoi ik ben Daan ik ga hier even vertellen wie ik ben en wat ik op de DDGServer doe en deed.
Algemene Informatie
Naam : Daan
IGN : Ultra_Daan
Leeftijd : 12
Hobby's : Tennissen, Voetballen, Praten met familie en vrienden en natuurlijk Gamen
School : Op dit moment Groep 8 na de Zomer naar het VWO
Games waar ik ben te vinden.
Discord : Daan#5753
Lobby
PlanetCraft
Minetopia
Af en toe Creative Plots
Discord : Daan#5753

Mijn DDGServer ervaring
Begin 2014 ~ Eind 2016
In deze periode als 8 Jarig joch ben ik naar David gaan kijken omdat ik de manier van hoe hij zijn Video's maakte echt super tof vond. In de zomer van 2016 ben ik Castle Defend gaan spelen! Dit was mijn eerste keer op de DDG server als iemand die ging zeuren voor ranks :p.
Begin 2016 ~ Midden 2018
In deze periode was ik niet echt actief op de DDGServer maar ik vond naar David's video's kijken ondanks het steeds minder ging met zijn kanaal nogsteeds super leuk. Na een tijdje ging ik weer op de DDGServer omdat de DHDServer sloot op Creative Plots! Hier was ik een speler die TOTAAL niet kon bouwen maar altijd meedeed aan SkinBattles, Love Battles Doolhoven etc.
Midden 2018 ~ Nu
In Maart kwam er een nieuw systeem! "De Lobby Crates" Tot in Oktober speelde ik nogsteeds Creative Plots maar toen kocht ik mijn eerste Rank op de server. De DDGHero rank ik kon daarmee op Minetopia en dat vond ik zo leuk dat ik dat steeds meer speelde In Januari begin dit jaar zag ik dat de Happy 2019 crates in de korting en Verdubbelt werden toen kocht ik 8 crates en kreeg daaruit de DDGGod rank!
Ik ben daar nogsteeds heel er blij mee en ik kon niet mee geluk hebben. Ik schreef me in voor PlanetCraft Open BETA en dat speelde ik redelijk actief met een vriend van me. Ik was erg vaak in de lobby om mensen hun vragen te beantwoorden. Ik vond dat zo leuk dat ik het steeds meer ging doen omdat ik helpen erg leuk vind!

Verder hoop ik nog meer Vrienden te maken!


~Daan












 

Zeveraar

Legend
DDGGod
Zeveraar
Zeveraar
Legend
Hey wees welkom!!!

Top dat je buiten gamen ook sportief bent, en over David heb je alvast gelijk, hij weet met zijn humor en creativiteit een breed publiek aan te spreken!

Ook goed dat je mensen helpt bij vraagjes, we zijn allemaal eens nieuw geweest op DDG? niet? :p

Veel plezier ingame, :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top