Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Difficulty hard voor skyblock

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimmieGamer_

DDG Held
TimmieGamer_
TimmieGamer_
None
Omdat ik op het moment nog wel graag met mobfarms werk vroeg ik mij af of het mogelijk is om de difficulty van normal naar hard te zetten:D. zo werken de mobfarms een heel stuk beter!
En daarmee zal je de spelers ook meer motiveren om mobfarms te maken die mobs laten spawnen op een natuurlijke manier.
Mocht je perongeluk op het slotje hebben gedrukt daar dan kan je altijd /difficulty hard doen ingame!
 

Draaipunt

Team Cubid
Draaipunt
Draaipunt
Team Cubid
Hoi, ik als speler heb hier niet veel op te zeggen, maar de difficulty op hard zetten, zal waarschijnlijk lagg veroorzaken. Dit wil DDG natuurlijk het liefst willen voorkomen.

Groetjes, Daan
 

TimmieGamer_

DDG Held
TimmieGamer_
TimmieGamer_
None
Ik vind dat het nu wel kan. Op de oude skyblock kon het ook. en we zitten nu gemiddeld op iets meer spelers dan toen. dus ik vind dat het moet kunnen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top