Gesloten De val en wederopstand van Eos

Discussie in 'Nieuws & Updates' gestart door doomerix, 14 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doomerix

doomerix Sr. Developer

Lid geworden:
    14 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    648
    Hallo daar! In het licht van wat recente evenementen rondom Eos op de data 13-09-2017 en 14-09-2017 ga ik wat duidelijkheid scheppen over wat er nu met Eos gaat gebeuren.

Eos is op 13-09-2017 aangevallen door een gigantische groep van Onameril, onder leiding van RAGTHANATOS, de koning van EMPIRE.
    EMPIRE vreesde dat Eos nog groter zou worden dan het al was en heeft ingegrepen; wetende dat Rattenvanger onsterfelijk is op Eos heeft RAGTHANATOS met zijn magie en zijn spontane invasie Eos qua gebied kleiner gemaakt.

Wat gebeurt er nu met Eos?
    Het zal zo gaan worden met Eos;
    Eos zal vallen onder de strikte visie van EMPIRE.. RAGTHANATOS heeft Rattenvanger namelijk aangeboden om zijn handel voor te zetten, maar Thanatos zal beslissen waar hij dat zal doen en met welk stuk land. Hier is Rattenvanger mee akkoord gegaan.

Met andere woorden, Eos is verandert in een landgoed voor handel (net zoals Free Haven in map 1 en 2).

In het gebied waar Eos eerst als kingdom lag, daar mag weer worden gepvped. Je mag echter niet pvpen op het gedeelte wat nog Eos is. (de craftingtable, en een klein stuk om het huis heen; aangegeven boven in je scherm en binnenkort met een muur.)

Het is dan dus ook niet toegestaan om van buitenaf op wat voor manier dan ook spelers de damagen als ze BINNEN Eos gebied zijn. Zoek ook dus niet het randje van de regels op, want we straffen er gewoon voor.

Binnenkort zal Eos een nieuw gebouw krijgen en daarmee ook een langzamerhand wat meer handelsdorp/stad-achtige uitstraling. Ook zal er een muur komen waar dit dorp / gebied zal komen. Binnen deze muren zal het nogsteeds strikt verboden zijn om te PVPen.

Ook kan Rattenvanger je bevelen te stoppen met pvpen als hij het ziet gebeuren rondom zijn gebied. Echter zal dit niet enorm vaak voorkomen, en ook zal je wat vaker EMPIRE op Eos zien om pols hoogte te nemen of om belasting te eisen van Rattenvanger.

Ik hoop dat ik jullie genoeg heb kunnen informeren over de huidige status van Eos.

- Open Kingdom Development & PL's

Dundalk, Axatios, Thanoxz | Mats en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. TheLunoLion

TheLunoLion Actief DDG lid

Lid geworden:
    23 aug 2016
    Leuk Bevonden:
    49
    Wel jammer dat Eos nu eigenlijk niet meer bestaat, eerst was het best makkelijk mensen af te schudden als ze je wilde volgen, nu wordt dat wel erg lastig... Waarom is er eigenlijk voor gekozen dit zo te maken, als ik vragen mag @doomerix @Enduren @ZeroDOD ? Dit zal trouwens ook betekenen dat er veel meer campers rondom dit gebied komen, vroeger was het er te groot voor. Nu niet meer...

3. doomerix

doomerix Sr. Developer

Lid geworden:
    14 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    648
    Omdat mensen Eos steeds meer gingen gebruiken voor het gene waar het niet voor was bedoeld; PVP & Kiten. Daarom hebben we gekozen om in de span van nu en volgende week Eos te transformeren naar een soortvan handels stad waarin je binnen de muurtjes niet mag pvpen. Ook zal Eos openbare enderchests gaan bevatten.

Thanoxz | Mats vindt dit leuk.
  4. doomerix

doomerix Sr. Developer

Lid geworden:
    14 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    648
    Ook zal er een soortvan combat entry check komen in Eos. Als je in combat bent en je probeert Eos in te rennen word je terug geknockerino'd.

5. TheLunoLion

Lid geworden:
    23 aug 2016
    Leuk Bevonden:
    49
    En als er gecampt wordt net buiten Eos en ze je 1x tikken en je wil naar binnen, dan ben je fked toch?

6. doomerix

doomerix Sr. Developer

Lid geworden:
    14 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    648
    Geloof me maar op m'n woord dat ik 't heus wel zal maken dat alleen de onschuldige ervan kan profiteren. :p

7. TheLunoLion

Lid geworden:
    23 aug 2016
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik vertrouw wel op jouw java kunsten hoor :p, ik dacht alleen dat het echt met tikken enzo werkte zoals andere combat plugins.

8. Matarandar

Matarandar Actief DDG lid

Lid geworden:
    26 mei 2015
    Leuk Bevonden:
    32
    hmmmmmmmm, jij, doomerix, vertrouwen, whutt???? Hij zei laatst dat ik kaal was :O

9. Dani_DM

Dani_DM Legend

Lid geworden:
    11 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    87
    Doomerix heeft daar zo zijn maniertjes voor! Handige man die Wesley

Verstuurd vanaf mijn SM-G531F met Tapatalk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie