Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

DE GROTE SURVIVAL UPDATE!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MARTINOOOO

DDG Superheld
MARTINOOOO
MARTINOOOO
None



Beste DDG Spelers,


Na lang wachten is het dan eindelijk zover, we gaan over op SURVIVAL 4.0!! Op 02-04-2018 om 15:00 gaan wij live met 4.0 en dit betekent dat Survival 3.0 niet meer toegankelijk is. We gaan weer een frisse start tegemoet met een VOLLEDIGE RESET. Hiermee wordt bedoeld dat we dus weer helemaal vanaf 0 beginnen!

Maanden lang hebben wij ons hard ingezet om deze update waar te kunnen maken. In deze post zullen wij een aantal wijzigingen noemen die zijn getroffen binnen 4.0. Maar niet alles, want er zelf achterkomen is natuurlijk het leukst!


Survival 4.0 zal een 1.12 Survival zijn, maar is joinbaar vanaf 1.10. Echter kun je voor de BESTE speelervaring in 1.12.2 spelen, zodat je ALLE dingen van 1.12 ook op een normale manier zult zien. Wanneer je in 1.10 speelt, worden nieuwere blocks vervangen door oudere blocks, wat er natuurlijk minder mooi uitziet en minder handig is om mee te bouwen!


Wij zullen Survival 3.0 afsluiten met een ANARCHY WEEK! Dit betekent dat er geen regels zijn, buiten natuurlijk de DDG Algemene Regels. Je mag dus spelers killen, elke chest looten die je maar wilt of iemands basis volledig opblazen. Het is dus allemaal mogelijk in de Anarchy Week om Survival 3.0 succesvol af te sluiten!




DDG --> EGS


Als eerst willen wij nog even inhaken op het feit dat Survival een gamemode is geworden binnen de EGS-hoek. Samen hebben wij ervoor gekozen om de vroegere Survival van EGS te combineren met deze Survival. Hierdoor zijn bijvoorbeeld dorpen tegenwoordig steden, al blijft het concept hetzelfde natuurlijk. Verder hebben wij drie mogelijkheden voor de nu genoemde [Team DDG] rank, wat de hoogste Survival-rank is die je kan halen. Je kunt nu namelijk voor de volgende drie prefixes kiezen:


tVT7Ja4ELSf9jHAK0AFsdBgTYNxWJO-wcR5cS9cpEok32uTSF8I2_6s9oGImdrX2V67VN8ikUoOtjSN1WNuvFa02UpwZgPEeAMX57NxorMGqhLCC60pEpTvLXFuJM0rZlOHUhKAx


kA59BSJdvXhjLRRTWfbjEt-ooH-nF2K0Al2NzR8hcNL1rtkAj36jZ3mupUwECPJ0lBNICALcjZJYx6jPNfZLCkyyBuEizcl8z33Ers6cvMUTdHbx_ZC7aPe45IFX-z_BwZIcPgE2


dIgw0NODDx1cLljlhD7Xpw61ail4XMx4FmRYNVwUs3WVuYTEWx17UewZ7o1p3vS1o85kah_SDHkqNzc0XeIZdQU88UV_Vyx2fjtrLx4LYkp-42m5kL9RwH9P2UntQNNeuNNq_KOG


Achievements

Wij hebben gemerkt dat spelers na een korte tijd niet echt meer een doel hadden om te spelen, dit gaat echter veranderen! We introduceren namelijk de achievements! Achievements zijn een soort doelen die je kunt halen en in dit geval kun jij er ook achievement points voor krijgen. Met achievement points kun jij toffe dingen unlocken, maar wat dat gaat worden, moet je zelf maar achter komen! Om te zien wat alle achievements (tot nu toe) zijn, kun je gebruik maken van /a!


Wild Portal

Om het voor de beginnende spelers wat makkelijker te maken, hebben wij vanaf nu een wild portal. Dit is een portal in de spawn waar je in kan springen om naar een random locatie in de Free Zone te gaan, zonder dat je onnodig veel food verliest.


OX8s4hCukPxqqHiJF3eql0weki6xxpdNy8_RQsNIwRSNO6aAex1jfGHEiDFYxzPobNQKj_rBKQvw7FGyykvy__t_ppV2W-R2lrVP-Wth8vkTVC9dIywl5biDznvIPuI6j6dyX3dY


Markt

De markt heeft ook een update gehad! Items zullen vanaf nu niet meer oneindig aanwezig zijn in de markt. Na twee weken zullen er andere items beschikbaar zijn en dit houdt zich elke twee weken aan. Er kan een special week zijn, waar je toffe items kan vinden, echter is deze maar voor één week beschikbaar!


Aanpassing regel

Voorheen hebben wij ervoor gekozen om automatische farms te limiteren tot 50x50x50. Voor 4.0 geldt er niet meer dat je een maximum van 50x50x50 mag hebben, maar een maximum van 25x25x25.


Event Wereld

De Event Wereld zal nog gewoon hetzelfde blijven en nog altijd bereikbaar zijn met /warp event. In een later stadium zullen wij ook zeker de Event Wereld onder handen nemen!


Buiten bovenstaande dingen zijn er natuurlijk nog veel meer aanpassingen. Deze mogen jullie lekker zelf ontdekken. Ik kan wel alles voor jullie voorkauwen, maar er zelf achter komen is natuurlijk, zoals eerder gemeld, veel leuker!


Wij hopen jullie allemaal terug te zien op SURVIVAL 4.0 en dat jullie net zo HYPED zijn als wij!


Met vriendelijke groet,


Het Survival-Team
 

HardstyIer

Legend
HardstyIer
HardstyIer
Legend
Mogen er nu wel burn-out farms gemaakt worden dan? Want hier zie ik niets over. Als dit niet mag ben ik benieuwd hoe jullie hierop willen gaan controleren.
 

Alex1000Gamer

VIP
Alex1000gamer
Alex1000gamer
Quartz
Goodluck iedereen!
Ik zal blijven hangen op MT echter is survival wel waar ik weg kom :thinking_face:
2.0 was leuk, geweldig zelfs. 3.0 was ook leuk! Met se dorpen plugin, de projecten die ik daar heb gedaan zal ik niet meer uitvoeren in 4.0!

Ik wens iedereen veel plezier op 4.0!
 

PandaGamerXLOfficial

DDG Superheld
OpenKingdom
OpenKingdom
None
YES! HIER WACHTTE IK AL ZO LANG OP..... EN HET EGS CONCEPT!!! YES!!!!!!!!! De steden zijn veel beter, en veel overzichtelijker.. Ik ben zo blij.. Ik denk dat ik maar eens Survival en OKD ga spelen weer... YEEEEEEES!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top