Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten DDG - Minetopia Resourcepack 3.9: Accessoiries Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Garmerius

DDG Kenner
Beste MT Spelers,

Jawel, je leest het goed! De Lang verwachte Minetopia Resourcepack update is gearriveerd!!
En dan nu snel over naar wat deze update allemaal bevat! Komt ie!

UPDATE 3.9 "Accessories"
Door: JustTimm, Nightcling, DitIsMax_ & NathanKuijt.

* Animal heads
- Ijsbeer & Koala

* OPTIFINE: Halloween outfits
- Spookoutfit
- Pumpkin outfit

* Halloween actiefiguren
- 2 nieuwe figuren

* Ansichtkaarten
- [3] Cosmopolitan
- [3] Minetopia
- [3] Sunnyville
- [4] Malibu
Later meer kaarten!

* OPTIFINE: Halloween donut

* Wiet

* Wandelstok

* Nieuwe knuffels
- Pinguin & ijsbeer

* Nektasje

* Minister actiefiguren
- Alle ministers hebben nu een eigen actiefiguur!

* Halloween lantaren

Al enthousiast? Wij wel!

Download linkjes:
FULL Versie 3.9
LITE Versie 3.9

Veel plezier hiermee en geniet ervan!

Hij doet het niet bij mij waar kan dit aan liggen ?
 

MyrSoesie

DDG Kenner
ik kan hem wel aan doen maar alles is bij mij wit en ik heb mijn minecraft 100 keer opnieuw opgestart maar het blijft allemaal WIT
 

The_LegendGamer

Legend
DDGDonor
DDGHero
DDGGod
The_LegendGamer
The_LegendGamer
DDG God
Ik heb geen problemen met de MinetopiaFull3.9 versie, ik speel op 1.12.2 met optifine 1.12.2.
Je moet gewoon je oude versie verwijderen en de nieuwe in zijn geheel(de zip file) in je folder steken en dan in game je versie selecteren.
Dat werkte zo voor mij toch.
 

Skyr_

DDG Held
Skyr_
Skyr_
None
Ik heb geen problemen met de MinetopiaFull3.9 versie, ik speel op 1.12.2 met optifine 1.12.2.
Je moet gewoon je oude versie verwijderen en de nieuwe in zijn geheel(de zip file) in je folder steken en dan in game je versie selecteren.
Dat werkte zo voor mij toch.
Ik heb dit ook geprobeerd maar er veranderd niks en het werkt nogsteeds niet bij mij
 

The_LegendGamer

Legend
DDGDonor
DDGHero
DDGGod
The_LegendGamer
The_LegendGamer
DDG God
Ik heb dit ook geprobeerd maar er veranderd niks en het werkt nogsteeds niet bij mij
Klopt ik heb eventjes op 1.11.2 gespeeld gewisseld van de nieuwe naar de vorige en zie echt niets anders :( dacht dat het bij mij wel werkte jammer.
 

Evelyn / LyniePower

DDG Superheld
LyniePower
LyniePower
None
Klopt ik heb eventjes op 1.11.2 gespeeld gewisseld van de nieuwe naar de vorige en zie echt niets anders :( dacht dat het bij mij wel werkte jammer.
Ze voegen toch alleen dingen toe dan hoeft toch niet alles te veranderen? En ik denk dat mc versie niet veel uit maakt?

Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top