Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten DDG - Minetopia Resourcepack 3.9: Accessoiries Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr_Bart_MAND

DDGGod
Mr_Bart_MAND
Mr_Bart_MAND
Fan
Beetje plugin achtig en onnodig I think?
Om dezelfde reden dat jullie zowel koffers als rugtassen hebben uitgebracht? En verder is het natuurlijk cosmetica qua wie wilt er nu niet met een mandje in zijn hand langs de deuren om halloween snoep op te halen? Of binnenkort met sint maarten.
Qua een koffer is weer erg zakelijk, een rugtas meer zovan “ik ben op reis of ik ga naar school” maar een mandje is juist bescheiden en past goed bij het langs de deuren gaan.
 

- ̗̀ JustTimm ̖́-

DDG Held
JustTimm
JustTimm
None
Om dezelfde reden dat jullie zowel koffers als rugtassen hebben uitgebracht? En verder is het natuurlijk cosmetica qua wie wilt er nu niet met een mandje in zijn hand langs de deuren om halloween snoep op te halen? Of binnenkort met sint maarten.
Qua een koffer is weer erg zakelijk, een rugtas meer zovan “ik ben op reis of ik ga naar school” maar een mandje is juist bescheiden en past goed bij het langs de deuren gaan.
hmm :$
 

Skyr_

DDG Held
Skyr_
Skyr_
None
Beste, ik heb de versie gedownload en heb deze in het mapje gezet. Wanneer ik de pack wil aanzetten en op done druk krijg ik hem niet. Hoe kan ik dit oplossen want de vorige versies werkten wel!
Alvast bedankt
Ik precies hetzelfde probleem ik kan hem ook niet gebruiken... het maakt niet uit welke versie je zit. En LITE of FULL maakt ook een verschil ik hoop dat hier wel snel een oplossing voor is! Thnx alvast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top