Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten DDG - Minetopia Resourcepack 3.7: Legendaries Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raphaelfje

DDG Kenner
Beste Minetopia spelers,

Er is weer een nieuwe Minetopia resourcepack! Deze versie staat volledig in het teken van legendaries, en er zijn natuurlijk ook weer andere dingen toegevoegd.

In de 3.7 update:
De dingen die schuingedrukt staan moet je Optifine voor aan hebben staan! Let er op dat de volgende instelling ook goed staat: ESC > Video Settings > Quality > Custom Items: ON !

- Resourcepacklogo -> UniQ island
- Minifiguren van JustChax en Harkje
- Voedsel
Cookie -> Donut (Meerdere soorten)
Kibbeling -> Sushi (Meerdere soorten)
Broodje kebab -> Hotdog (Meerdere soorten)
Raw beef -> Ijshoorntje (Meerdere soorten)
- KvK pas
Er zijn meerdere kleuren mogelijk
- Goku haar
- Bouwhelm
- Horloge
- Paintings
- Pink , purple en orange diamond
- Lavah armor
- Glacial armor
- Midnight armor
- Mondriaan armor
- Partyquartz armor
- Bob de bouwer armor
- Prinsessen armor
- Unicorn armor
- Wortel & cactus armor
- Fading diamond, iron & gold armor
- Fading ender armor


Verder nog een S/O naar @JustTimm en @Nightcling voor het helpen met de resourcepack.

Verschil tussen LITE & FULL: Lite bevat geen 32x32 textures en FULL wel!

Ideeën voor de volgende update kan je nog steeds HIER invullen.

DOWNLOAD:
LITE 3.7
FULL 3.7
ehmm welke instellingen moet je hebben om minetopia altijd te kunnen spelen
 

LVDV

Ex-Staff
LVDV
LVDV
None
De resourcepack staat deze keer in dit thema, wat jij overkill mag vinden. Echter zal de resourcepack volgende keer weer in een ander thema staan.
Je weet zelf ook, dat minetopia een en al #paytowin is ;) Dus jammer dat er nog meer graycoin items komen wat diamand en iron is. Niks naar jouw natuurlijk, want jij doet gewoon wat je gevraagd word :)
 

Boomtakje

Ex-Staff
Boomtakje
Boomtakje
None
Leuk dat het food wordt aangepast. echter heb ik enorme voorraden liggen.. worden die dan ook terug gekocht nou is? wantja.. ik had heerlijke kibbeling.. nu is et sushi.. bah..

of voor de koekjes liefhebbers.. die hebben nu geen koekjes meer maar donuts.. ;-;

en denk ook aan de mensen die een speciaal ''koekje'' hebben.. die heten dus nu koekje.. maar is een donut etc
Lijkt sushi je niet veel aantrekkelijker om te kopen dan kibbeling dat er al weer een jaar inzit?
 

Deleted member 20637

DDG SuperLegende
Nathantjuhh
Nathantjuhh
None
Er staan inderdaad een paar items op diamond armor, wat overigens behoorlijk mee valt. Aangezien we nu weer textures toevoegen kan je het alleen maar meer zien als cosmetic item.

Verder is het varanderen van de items frames maar een klein klusjes , en veranderd er alleen maar een texture.
 

Ouassim23

DDG UltraLegende
Ouassim23
Ouassim23
None
Er staan inderdaad een paar items op diamond armor, wat overigens behoorlijk mee valt. Aangezien we nu weer textures toevoegen kan je het alleen maar meer zien als cosmetic item.

Verder is het varanderen van de items frames maar een klein klusjes , en veranderd er alleen maar een texture.
Gebruik leather oor alle items, leuk dat het een andere kleur is, maar dia word niet gekocht omdat het mooi is, maar sterk, dus nu loopt half mt met dia gear en zijn wapens zinloos.
 

NopoPost

DDG Kenner
Op welke taal moet ik mijn minecraft zetten om ook "donut" zie staan als ik een donut vast houd? Nu staat er "cookie".
Ik heb mijn taal nu om English (United Kingdom) staan. Moet dat anders?
 

Glaendel

DDG Kenner
Beste Minetopia spelers,

Er is weer een nieuwe Minetopia resourcepack! Deze versie staat volledig in het teken van legendaries, en er zijn natuurlijk ook weer andere dingen toegevoegd.

In de 3.7 update:
De dingen die schuingedrukt staan moet je Optifine voor aan hebben staan! Let er op dat de volgende instelling ook goed staat: ESC > Video Settings > Quality > Custom Items: ON !

- Resourcepacklogo -> UniQ island
- Minifiguren van JustChax en Harkje
- Voedsel
Cookie -> Donut (Meerdere soorten)
Kibbeling -> Sushi (Meerdere soorten)
Broodje kebab -> Hotdog (Meerdere soorten)
Raw beef -> Ijshoorntje (Meerdere soorten)
- KvK pas
Er zijn meerdere kleuren mogelijk
- Goku haar
- Bouwhelm
- Horloge
- Paintings
- Pink , purple en orange diamond
- Lavah armor
- Glacial armor
- Midnight armor
- Mondriaan armor
- Partyquartz armor
- Bob de bouwer armor
- Prinsessen armor
- Unicorn armor
- Wortel & cactus armor
- Fading diamond, iron & gold armor
- Fading ender armor


Verder nog een S/O naar @JustTimm en @Nightcling voor het helpen met de resourcepack.

Verschil tussen LITE & FULL: Lite bevat geen 32x32 textures en FULL wel!

Ideeën voor de volgende update kan je nog steeds HIER invullen.

DOWNLOAD:
LITE 3.7
FULL 3.7
Voor de mensen die het nog gaan downloaden dowload de full en niet de lite! Want full is veel mooier qua HD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top