Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten DDG - Minetopia Resourcepack 3.7: Legendaries Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickieboy_YT

DDG Kenner
Hey ik speel zelf op een server maar weet niet hoe je aan het horloge en het goku haar komt enzo
kan iemand dat uitleggen?

en misschien ook welke soort armor de prinses is enzo
 
Ik heb mijn optifine aanstaan en ook custom items aan maar ik zie de nieuwe armor sets niet en het food enzo is nog allemaal hetzelfde als de vorige mt texturepack. kan iemand mij misschien helpen want ik wil die armor sets heel graag gebruiken!
 

ijsbeertje

DDG Kenner
eerst wist ik wel hoe je de armor kreeg ik krijg nu de bob de bouwer unicorn en alles niet fading dia wel maar de echte specials ze hebben het moelijker gemaakt maar ik ga het vinden dat sws het is trouwens gewoon voor singelplayer en niet voor een nep server
 

Deleted member 20637

DDG SuperLegende
Nathantjuhh
Nathantjuhh
None
Dag dag

Hierboven komen meerdere vragen over hoe je de items moet maken, dat zeggen we niet. Aangezien het nu een beetje off topic wordt zet ik verdere reacties uit!

Dit topic is gesloten voor verdere reacties.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top