Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten DDG - Minetopia Resourcepack 3.5.1 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheCrazyDylan

DDG Kenner
Beste Minetopia Spelers,

Nu 2.0 gereleased is komt de Minetopia Texture Pack ook weer met een update!

Update 3.5.1:
- Nieuwe pin console
dit pin apparaatje zal gebruikt worden in winkels. De oude pin automaten zullen nog steeds gebruikt worden.
Maar met dit nieuwe apparaat kan je in de winkels betalen.
- Ballonnen
+ Groene ballon
+ Gele ballon
+ Rode ballon
+ Blauwe ballon
+ Oranje ballon
+ Paarse ballon
- Items
+ Microfoon
+ Gitaar
+ Camera
- Creditcard
- Tassen

+ Bruine Aktetas
+ Groene rugtas
+ Blauwe rugtas
+ Bruine rugtas
+ Rode rugtas
- Actie Minifiguren
+ T-Rex
+ Woody (Toy Story)
+ Hulk (Marvels)
+ ThE_WiZ76
+ Ghastcreeper
+ Steenooo
+ MyrEclypsa
+ MyrEleios
+ dusdavid + lootcrate in hand
+ DJSkin1990 + lootcrate in hand
- Merchandise Zwaarden
+ Rotjoch zwaard (geel)
+ DDG zwaard (rood)
+ Duffygames zwaard (groen)
- Kleding
+ Dark Emerald
+ Rusty Emerald
+ Rusty Gold
+ Rusty Redstone
+ Rusty Obsidian
+ Lapis Lazuli
+ Cosmic Glitter
+ Pink Cosmic Glitter

+ Pink Cosmic
+ Cosmic Pink
+ Blue Stone
+ Orange Diamond
+ Bedrock
+ Nether Portal
+ Fire
+ Broken Diamond
+ Steel
+ Rusty Iron
+ Ice

Een PDF file met alle informatie over deze kleding kan gevonden worden door hier te klikken. In deze file staan de namen, en alle informatie over de zeldzaamheid en sterkte.

Om van deze texture pack optimaal gebruik te maken moet je Optifine hebben geïnstalleerd. Weet jij nou niet hoe dit moet en zou jij hiervan wel gebruik willen maken? Klik dan hier waarin @DenDonia uitlegt hoe je het moet installeren.

Download:
http://dusdavidgames.nl/texturepack/MinetopiaLite_3.5.1.zip
http://dusdavidgames.nl/texturepack/MinetopiaFull_3.5.1.zip

~ Perret out
Super toffe update! Alleen ik heb forge 1.11 met optifine maar als ik de texture pack aan doe, word alles zwart alle blokken en items, ik zie alleen nog de skin en ik zie chesten! Wie kan me helpen :(
 

ShiningApple

DDG Kenner
Super toffe update! Alleen ik heb forge 1.11 met optifine maar als ik de texture pack aan doe, word alles zwart alle blokken en items, ik zie alleen nog de skin en ik zie chesten! Wie kan me helpen :(
De texture pack werkte ook niet bij mij eerst ik heb al een oplossing: Ga naar Options>Video-Settings>Quality>Custom Items: On>Custom Entitys On ;) ik hoop dat het zal werken
 

ZX_Job2

DDG Kenner
Goedenmorgen, Ik heb de recoursepack geprobeerd te downlaodne en dat is gelukt, zolang ik in 1.10.2 zit is er niets aan de hand en zie ik alle textures van armor. Maar zodra mijn vrienden joinen op een andere minecraft versie werken de textures niet, ze hbeben custom entity's en custom items aan staan en toch werkt het niet. Ze hebben zelfs al geprobeerd op 1.10.2 met dezelfde optifine als ik te joinen maar toch werkt het niet. Heeft iemand een oplossing om ervoor te zorgen dat de RP werkt op 1.11?
 

JustRik

DDG Superheld
JustRik
JustRik
None
Goedenmorgen, Ik heb de recoursepack geprobeerd te downlaodne en dat is gelukt, zolang ik in 1.10.2 zit is er niets aan de hand en zie ik alle textures van armor. Maar zodra mijn vrienden joinen op een andere minecraft versie werken de textures niet, ze hbeben custom entity's en custom items aan staan en toch werkt het niet. Ze hebben zelfs al geprobeerd op 1.10.2 met dezelfde optifine als ik te joinen maar toch werkt het niet. Heeft iemand een oplossing om ervoor te zorgen dat de RP werkt op 1.11?

Welke texture pack versie?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 

rick Hamoen

DDG Kenner
hoi

ik heb een vraag
hoe maak je een rugzak,microfoon,camera en een ballon
ik heb geen server of wat dan ook ik wil het gewoon even bekijken las dat kan

met vriendelijke groet,

Rick
 

JustRik

DDG Superheld
JustRik
JustRik
None
hoi

ik heb een vraag
hoe maak je een rugzak,microfoon,camera en een ballon
ik heb geen server of wat dan ook ik wil het gewoon even bekijken las dat kan

met vriendelijke groet,

Rick
Dat is geheim.. ;)

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
 

Legospel

DDG Superheld
Legospel
Legospel
None
Hey! Wat zijn de items van die balonnen en minifiguren enz.. Ik heb geen optifine en kan t dus ook niet downloaden. Tnx!
 

coolboy93

VIP
Legend
DDGGod
coolboy93
coolboy93
DDG God

JustRik

DDG Superheld
JustRik
JustRik
None
Hoezo zou je het eigenlijk willen uittesten? Je ziet de items vanzelf wel ingame. De makers van de texturepack hebben een paar berichten terug ook verteld dat ze het niet willen vertellen... Mijn tip is.. Wacht gewoon totdat de items ingame zijn.. Dan is het nog een verrassing hoe alles eruit ziet..

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top