Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten DDG Financien, patenten, EULA uitleg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebas65

DDG SuperLegende
Sebas65
Sebas65
None
Goedendag DDG spelers,



Ik hoor vaak vragen rond om DDG hun financien, “Volgens de EULA zou verkopen van ingame spullen illigaal ziin op de nieuwste versies, er wordt gespeculeerd dat DDG graycoins als dingen om cosmetics te kopen” dat is deels waar, maar de voornamelijke reden waarom het mag is omdat alle aankopen als donaties worden behandeld, alleen jij krijgt daar een extra’tje voor. Ook alle mensen die ooit is een server hebben opgestart en daar bij een webshop hebben opgestart zullen merken dat je alleen Paypal kunt gebruiken? En dat je voor Mollie (daarmee kan je me o.a. Ideal betalen) een KvK nummer nodig hebt, dus heb even na gezocht en ze gebruiken een ander bedrijf hiervoor, reden daarvan weet ik niet en ook zag ik dat ze geen patent op Minetopia hebben, dus dat Minetopia tot dusver nog niet officeel hun product / concept is? Dus zou elke server zijn eigen Minetopia concept uit mogen voeren totdat iemand hier een patent op heeft, dus ik raad DDG aan om dat te doen en een patent kost misschien geld, maar dat zou daadwerkelijk betekenen dat jullie wat tegen de FakeMinetopia servers kunnen gaan doen. Alle informatie is gewoon te vinden op het internet.



Met vriendelijke groeten,

Sebas65.
 
Laatst bewerkt:

doomerix

DDG UltraLegende
doomerix
doomerix
Sr. Tech
En DDG Enterprise is een officieel geregistreerd bedrijf bij de Kamer van Koophandel. Valt te vinden op het internet-erino. :D
 

LarsOlivier

DDG Held
Goedendag DDG spelers,



Ik hoor vaak vragen rond om DDG hun financien, “Volgens de EULA zou verkopen van ingame spullen illigaal ziin op de nieuwste versies, er wordt gespeculeerd dat DDG graycoins als dingen om cosmetics te kopen” dat is deels waar, maar de voornamelijke reden waarom het mag is omdat alle aankopen als donaties worden behandeld, alleen jij krijgt daar een extra’tje voor. Ook alle mensen die ooit is een server hebben opgestart en daar bij een webshop hebben opgestart zullen merken dat je alleen Paypal kunt gebruiken? En dat je voor Mollie (daarmee kan je me o.a. Ideal betalen) een KvK nummer nodig hebt, dus heb even na gezocht maar Dusdavidgames / de server, is geen bedrijf? Maar zij gebruiken een ander bedrijf en die handelen alle donaties af, maar dat brengt ook risico’s mee, zou dat kunnen betekenen dat iedereen zijn bedrijf nog als Dusdavidgames kan inschrijven, en ook zag ik dat ze geen patent op Minetopia hebben, dus dat Minetopia tot dusver nog niet officeel hun product / concept is? Dus tot dusver zou elke server zijn eigen Minetopia concept uit mogen voeren totdat iemand hier een patent op heeft, dus ik raad DDG aan om beide te doen, de inkomsten zijn hoog genoeg om een bedrijf te zijn, en een patent kost misschien geld, maar dat zou daadwerkelijk betekenen dat jullie wat tegen de FakeMinetopia servers kunnen gaan doen. Alle informatie is gewoon te vinden op het internet.



Met vriendelijke groeten,

Sebas65.

Hier hebben ze echt wel over na gedacht hoor [emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Deleted member 13440

DDG Legende
TheFrenkTenk
TheFrenkTenk
Quartz
Op de voorpagina van shop.dusdavidgames.nl staat letterlijk (helemaal onderaan):

De shop is onder beheer van TWG-ICT, KvK 63863030, BTW NL164899571B02,
Wassenaarweg 40, 6843 NW Arnhem (géén bezoekadres), 020-8934276 (vragen over de shop via email!).
 

Sebas65

DDG SuperLegende
Sebas65
Sebas65
None
Op de voorpagina van shop.dusdavidgames.nl staat letterlijk (helemaal onderaan):

De shop is onder beheer van TWG-ICT, KvK 63863030, BTW NL164899571B02,
Wassenaarweg 40, 6843 NW Arnhem (géén bezoekadres), 020-8934276 (vragen over de shop via email!).
Het kvk nummer gaat naar TWG-ICT, dus snap niet waarom de server hun eigen kvk niet gebruikt?
 

Sebas65

DDG SuperLegende
Sebas65
Sebas65
None
Nee dat snap ik maar waarom zou je dit uitbesteden, enige reden die ik kan bedenken vanwege belasting?
 

Thrintiox

DDG UltraLegende
Leiywen
Leiywen
None
Nee dat snap ik maar waarom zou je dit uitbesteden, enige reden die ik kan bedenken vanwege belasting?

hmm paar redenen
1. Kosten
2. Financiële kennis
3. Kennis/professionaliteit
4. Onafhankelijkheid
5. Had ik kosten al gehad?
6. Werkdruk

Daarnaast zitten er veel eisen aan financiële handelingen met particulieren, de bedrijven welke dit uitbesteden hoeven deze kennis niet intern te hebben en kunnen zich hierdoor focussen op de core van de organisatie. Daarnaast hoef je als bedrijf niet met elke paystation (paypal paysafe etc) aparte afspraken te maken dit doet de tussenpersoon allemaal.
 

ThE_WiZ76

Admin
Sr. Admin
Sr. TECH
ThE_WiZ76
ThE_WiZ76
Sr. Admin
Goedendag DDG spelers,



Ik hoor vaak vragen rond om DDG hun financien, “Volgens de EULA zou verkopen van ingame spullen illigaal ziin op de nieuwste versies, er wordt gespeculeerd dat DDG graycoins als dingen om cosmetics te kopen” dat is deels waar, maar de voornamelijke reden waarom het mag is omdat alle aankopen als donaties worden behandeld, alleen jij krijgt daar een extra’tje voor. Ook alle mensen die ooit is een server hebben opgestart en daar bij een webshop hebben opgestart zullen merken dat je alleen Paypal kunt gebruiken? En dat je voor Mollie (daarmee kan je me o.a. Ideal betalen) een KvK nummer nodig hebt, dus heb even na gezocht en ze gebruiken een ander bedrijf hiervoor, reden daarvan weet ik niet en ook zag ik dat ze geen patent op Minetopia hebben, dus dat Minetopia tot dusver nog niet officeel hun product / concept is? Dus zou elke server zijn eigen Minetopia concept uit mogen voeren totdat iemand hier een patent op heeft, dus ik raad DDG aan om dat te doen en een patent kost misschien geld, maar dat zou daadwerkelijk betekenen dat jullie wat tegen de FakeMinetopia servers kunnen gaan doen. Alle informatie is gewoon te vinden op het internet.



Met vriendelijke groeten,

Sebas65.

Beste Sebas,

Ik ben de eigenaar van het bedrijf dat alle financiële dingen afhandelt voor de server inclusief de huur van alle hard en software. Dus niet heel raar allemaal aangezien ik de eigenaar ben :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top