Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten DDG - Bouwteam event!!!

Wil jij vaker dit soort events?


  • Total voters
    110
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lars | EffeLars

DDG Superheld
EffeLars
EffeLars
None
@DenDonia @Kabouter32 Is het mogelijk dat ik eventueel kan KIJKEN want ik ben dan van plan om het te livestreamen ik denk dat heel veel mensen dat wel zouden willen zien of ik neem het op
ik zal niet lastig zijn en niets vragen ik hoop dat u dit een goed idee vind en ik maak zo ook reclame voor de DDG server :p
 

Lars | EffeLars

DDG Superheld
EffeLars
EffeLars
None
@DenDonia @Kabouter32 Is het mogelijk dat ik eventueel kan KIJKEN want ik ben dan van plan om het te livestreamen ik denk dat heel veel mensen dat wel zouden willen zien of ik neem het op
ik zal niet lastig zijn en niets vragen ik hoop dat u dit een goed idee vind en ik maak zo ook reclame voor de DDG server :p
Ik denk dat mensen het leuk vinden om te zien hoe er wordt gebouwt ik zit dan ook op teamspeak dus dan horen ze ook wat ik zeg ik hoop het <3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top