Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten CREATIVE PLOTS PARCOUR BUILDOFF

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twytmo

Ex-Staff
Twytmo
Twytmo
Quartz
_A3ife3Z-IokNONRM9atyW8x5C6suE_3MmG2ewUU3-U_WqV1KxXueMCwoT6B0zONVxkUGTdC44F3NZb6BDA1-tupKYDZBKr4ozLYAM5DKQDyg_VvfoYAvBe9LLfjxdRjCuG1mQeY



Beste DDG Spelers,

Het is tijd om weer je overall aan te doen, want we gaan weer bouwen op Creative Plots!

Je hebt van 22-5-2018 t/m 29-5-2018 de tijd om een schitterend parcour te maken op jouw plot op Creative Plots! Je mag deze helemaal naar eigen wens inrichten, dus of het nou in Halloween of fantasy thema is, dat is helemaal aan jou! De winnaar krijgt een 1 maand EMERALD rank en 750 LOBBY XP! (dit geldt alleen voor de plotowner)!

LET OP: Je moet je wel inschrijven via dit formulier, anders gaan we jouw plot niet beoordelen: https://goo.gl/forms/c1buVTofGHTOK9aI2. Dit formulier kun je maar 1x invullen.

Het winnende parcour wordt ook nog eens gebruikt op het parcour event van 8-6-2018 20:00! De snelste wint hierbij 500 LOBBY XP! Als bouwer van het winnende plot kan je helaas niet meedoen met dit event.

Metselaar klaar? Bouwen maar!

- DDG Event Management & PL Creative Plots
Carfferd, Twytmo & pascal6789

OkrLpyA8qpInQtlTQQRp_XhDWMzgvlgdA4ypI_NFNN7qEKPqnLO6OX-c-KE3xT8tLvQSTJaqJbtoRaZoHIVtBounKCrixM57F4G4Pxf18T12gqrJK4nar6P_6LT0JwiWIT6MWDBs
 

Mr_Bart_MAND

DDGGod
Mr_Bart_MAND
Mr_Bart_MAND
Fan
Heel plot gebouwd op premium, staat er bovenaan het formulier crea free.. fak it heb em gewoon ingevuld xD
 

LuccaH

DDG Superheld
LuccaH
LuccaH
None
CREATIVE PLOTS FREE?!!
RIP mij.. daar gaat mijn tijd... Waarom staat er dan in her bericht zelf niet dat het alleen op free plots is :(
Helaas, volgende event beter dan maar
 

Mr_Bart_MAND

DDGGod
Mr_Bart_MAND
Mr_Bart_MAND
Fan
Beter lezen de volgende keer :(

Ik en Tymo gaan maar eens heel goed in beraad of we je deelname wel meenemen :p
Tja ik ga zegmaar niet het formulier bekijken als het plot nog niet gemaakt is :p
Maar ‘t draait mij ook niet om die rank of het xp maar om het feit dat er een event kan worden gehouden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top