Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Creative Plots Bouwevent!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurgen

Ex-Staff
Beste DDG Spelers,

Het is weer tijd voor een nieuw bouwevent en ditmaal op Creative Plots! Het thema is: Familiehuis!
We hebben voor dit thema gekozen omdat er veel families zijn op Creative Plots. Dit is dus jullie kans om jullie familieplot op te knappen en daarbij mooie prijzen te winnen! Aanmelden is verplicht en dat kan via deze link!

We beoordelen op de volgende onderdelen;
- Originaliteit
- Algemene uitstraling
- Het huis
- De tuin
- De inrichting

De prijzen zijn als volgt;
1ste: Diamond Rank
2de: Emerald Rank
3de: Gold Rank
Let op: De rank is alleen voor de ploteigenaar!

Omdat wij veel aanmeldingen verwachten zullen de huizen niet live beoordeeld worden. Donderdagavond zal de uitslag verschijnen!

Veel succes en plezier!
~MRxDiazoni & Jurgen
 
Laatst bewerkt:

Eva Berfelo

DDG Kenner
ILovePanda_
ILovePanda_
None
leuk ;D ik doe ook mee en ben erg benieuwd mijne is wel erg groot xD
ik hoop dat dat niet veel uitmaakt
 
Laatst bewerkt:

Enritix

DDG Superheld
Enritix
Enritix
None
Ik wil graag meedoen, maar het probleem is dat ik iets heb gebouwd op mijn plot waaraan ik lang aan bezig ben geweest, dus graag wil laten staan :( Maar dikke succes aan de andere! :D
 

Eva Berfelo

DDG Kenner
ILovePanda_
ILovePanda_
None
Ik wil graag meedoen, maar het probleem is dat ik iets heb gebouwd op mijn plot waaraan ik lang aan bezig ben geweest, dus graag wil laten staan :( Maar dikke succes aan de andere! :D
heb ik ook en ik heb daarom ook een plot erboven gedaan xD ziet er nii uit maar ja xD veel succes met je bouwwerk ;D
 

Jurgen

Ex-Staff
Beste Spelers,
We hebben de inzendingen bekeken en iedereen beoordeeld! Niet iedereen dit zich heeft aangemeld staat op de ranglijst omdat veel mensen een leeg plot hadden of er iets heel anders stond dan een Familiehuis. Ik ga jullie nu niet langer in spanning houden. De winnaars zijn;

1ste: xFrostPurple wint een Diamond rank voor 1 maand!
2de: Artificieus wint een Emerald rank voor 1 maand!
3de: HappyBerry wint een Gold rank voor 1 maand!
Gefeliciteerd!

De ranglijst zal je hieronder kunnen vinden:
94f55ae73b196daa409119f8db73a41b.png

Met vriendelijke groet,
MRxDiazoni & Jurgen
 

HappyBerry

DDG Kenner
Sander0410
Sander0410
None
Is het misschien mogelijk dat ik een extra plot op creative krijg? Degene die ik nu heb staat vol en ik vind het een beetje zonde om het te deleten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top