Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Creative bouwevent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurgen

Ex-Staff
Beste DDG Spelers,

Zoals jullie weten heeft DDG een nieuwe lobby, die binnenkort voor iedereen toegankelijk is. Nu zijn we benieuwd hoe jullie een lobby bouwen. Daarom is het thema van dit bouwevent een lobby of gamemode spawn met leuke thematisering. Laat je creativiteit hierop los!

Als je voor een gamemode spawn kiest, mag dit een DDG gamemode naar keuze zijn. Zorg wel dat we duidelijk kunnen zien welke gamemode je hebt gekozen.

De lobby/gamemode spawn wordt op de volgende onderdelen beoordeeld:
- Spawnpoint, geef dit aan door middel van een bordje;
- Indeling van de spawn;
- Originaliteit;
- Uitstraling;
- Duidelijkheid, hoe makkelijk is de informatie van de gamemode te vinden?

Volgende week zondag zullen de plots beoordeeld worden. Tot zondag 8 oktober 15:00 kun je dus aan je plot bouwen. Om mee te kunnen doen moet je je inschrijven en dat kan hier: Klik hier om je in te schrijven!

Hier zitten natuurlijk prijzen aan vast. Deze zijn als volgt:
#1: 1 maand Dia rank.
#2: 1 maand Emerald rank.
#3: 1 maand Gold rank.
Let op: De prijs is alleen voor de ploteigenaar!

Veel succes en veel plezier!
~MRxDiazoni & Jurgen
 

Gilles | KoelKastLampje

DDG Kenner
Gxlles
Gxlles
None
Beste DDG Spelers,

Zoals jullie weten heeft DDG een nieuwe lobby, die binnenkort voor iedereen toegankelijk is. Nu zijn we benieuwd hoe jullie een lobby bouwen. Daarom is het thema van dit bouwevent een lobby of gamemode spawn met leuke thematisering. Laat je creativiteit hierop los!

Als je voor een gamemode spawn kiest, mag dit een DDG gamemode naar keuze zijn. Zorg wel dat we duidelijk kunnen zien welke gamemode je hebt gekozen.

De lobby/gamemode spawn wordt op de volgende onderdelen beoordeeld:
- Spawnpoint, geef dit aan door middel van een bordje;
- Indeling van de spawn;
- Originaliteit;
- Uitstraling;
- Duidelijkheid, hoe makkelijk is de informatie van de gamemode te vinden?

Volgende week zondag zullen de plots beoordeeld worden. Tot zondag 8 oktober 15:00 kun je dus aan je plot bouwen. Om mee te kunnen doen moet je je inschrijven en dat kan hier: Klik hier om je in te schrijven!

Hier zitten natuurlijk prijzen aan vast. Deze zijn als volgt:
#1: 1 maand Dia rank.
#2: 1 maand Emerald rank.
#3: 1 maand Gold rank.
Let op: De prijs is alleen voor de ploteigenaar!

Veel succes en veel plezier!
~MRxDiazoni & Jurgen

Mag je ook op premium bouwen??
 

Jurgen

Ex-Staff
Ik neem aan van wel toch? Ze zullen denk ik zowel free, als premium controleren right?
Mag je ook op premium bouwen??
Mag het ook op creative plots premium?
Ja, als we geen plot kunnen vinden op je de normale plots, zullen we gaan kijken op premium. Ik raad je wel aan om een bordje neer te zetten bij het spawnpoint van je eerste plot met een verwijzing naar Crea Premium.
 

Jurgen

Ex-Staff
Beste deelnemers,
De uitslag zal morgen verschijnen. Ik heb momenteel namelijk te weinig tijd om dit in gang te zetten.
Excuses voor dit ongemak.
 

Jurgen

Ex-Staff
De plots zijn beoordeeld en de winnaars zijn gekozen. Er waren niet zo veel aanmeldingen, maar er is door sommige mensen zeer goed gebouwd!

De Winnaars:
1e plaats:
BuildOff
2e plaats: GijsgamerYT
3e plaats: TheRealHollander


Gefeliciteerd!
Ik zal contact met je opnemen via de DDG server.

Bedankt voor het inzenden van de prachtige creaties!
~MRxDiazoni & Jurgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top