Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Creative Bouwevent!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurgen

Ex-Staff
Beste DDG Spelers,

Vandaag begint het Creative bouwevent! De bedoeling van dit event is dat op minimaal 1 plot een parkour komt met een leuke thematisering, laat je creativiteit hierop los!

Het parkour wordt op de volgende onderdelen beoordeeld:
- Jumps
- Lengte
- Originaliteit
- Uitstraling
- Decoratie
Let op, het draait dus niet alleen om het parkour. De decoratie om het parkour heen telt zwaarder mee!

Volgende week donderdag zullen de plots beoordeeld worden. Tot die tijd kun je dus aan je plot bouwen. Om mee te kunnen doen moet je je inschrijven en dat kan hier: Klik hier om je in te schrijven!

Hier zitten natuurlijk prijzen aan vast. Deze zijn als volgt:
#1: 1 maand Dia rank + bouwwerk wordt gebruikt tijdens een toekomstig parkour-event.
#2: 1 maand Emerald rank.
#3: 1 maand Gold rank.
Let op: De prijs is alleen voor de ploteigenaar!

Veel succes en veel plezier!
~MRxDiazoni & Jurgen
 

deliam001

Legend
deliam001
deliam001
Legend
en wat als je meerdere plots hebt? moet je er dan bijzetten welk plot het dan is?
en is het ook op premium of niet?
 

GewoonLukas_

Ex-Staff
GewoonLukas_
GewoonLukas_
None
Ik ga zeker weten meedoen!!!
Ik heb al een leuk thema bedacht maar dat houd ik nog even geheim.


Moge de beste winnen!!!
 
Laatst bewerkt:

Jurgen

Ex-Staff
De plots zijn beoordeeld en de winnaars zijn gekozen. Er waren heel veel aanmeldingen, maar veel mensen hadden helaas niets gebouwd of zelfs geen plot. Daarom staan er maar 21 mensen op de winnaarsranglijst.

De Winnaars:
1e plaats:
lolfat
2e plaats: Vaxor
3e plaats: rururururu

157c60030940bdc8a6dc2f6b488a42b0.png

Gefeliciteerd!
Ik zal contact met je opnemen via de DDG server.

Bedankt voor het inzenden van de prachtige creaties!
~MRxDiazoni & Jurgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top