Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Creatie!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DatGamertje

Ex-Staff
DatGamertje
DatGamertje
None
Hallo!

Zoals jullie vast wel hebben gezien is er in het topic hieronder een video gemaakt over de lobby,
nu had ik zelf ook best zin om een video hiervan te maken en heb ik dit ook gedaan!
Dus wie er zin heeft, laat even weten wat je er van vindt. Zou ik oprecht leuk vinden om te horen!
Dit is trouwens een van de eerste keren dat ik zoiets heb gedaan. Dus tips zijn altijd welkom :)
(Ook dit is GEEN officiële trailer!)

De video:

Groetjes, -DatGamertje.
 

EmilyVM

DDG SuperLegende
EmilyVM
EmilyVM
None
Hallo!

Zoals jullie vast wel hebben gezien is er in het topic hieronder een video gemaakt over de lobby,
nu had ik zelf ook best zin om een video hiervan te maken en heb ik dit ook gedaan!
Dus wie er zin heeft, laat even weten wat je er van vindt. Zou ik oprecht leuk vinden om te horen!
Dit is trouwens een van de eerste keren dat ik zoiets heb gedaan. Dus tips zijn altijd welkom :)
(Ook dit is GEEN officiële trailer!)

De video:

Groetjes, -DatGamertje.
ziet er heel leuk uit :D welke shaders zijn dat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top