Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten CosmoQuests Seizoen 2!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DDG Server

DusDavidGames
Beste spelers,

Na een paar weken weggeweest te zijn, komen de quests weer terug naar Cosmopolitan. Ook deze keer staan er wederom 7 quests voor jullie klaar! De laatste quest wordt als een live event uitgevoerd! Met het nieuwe quest seizoen zijn er ook een aantal veranderingen doorgevoerd ten opzichte van het vorige seizoen. Alle veranderingen, regels, prijzen en data gaan wij hieronder voor je uitleggen!


Puntensysteem
Dit seizoen introduceren wij het puntensysteem. Wat houdt dit precies in? Wanneer je vorig seizoen een quest goed had, werd er vanuit alle mensen met een goed antwoord één winnaar gekozen. Dit wordt dit seizoen nog steeds doorgevoerd. Echter krijgt iedereen punten als ze een quest goed hebben. In sommige gevallen kan je meerdere punten bij een quest winnen. Dus stel je hebt de eerste quest een appartement gewonnen, dan kan je nog steeds meedoen met de quests die nog komen. Je speelt dan mee voor de punten. Aan het einde van het seizoen wordt dus bekend gemaakt wie de meeste punten heeft behaald. Die persoon wint dan nog een extra prijsje, dat wordt later bekend gemaakt wat dat is. Tussen de quests in wordt er niks bekendgemaakt over de tussenstand. Dit doen we om het extra spannend te maken voor de eindstand. Geeft het dus nooit op als je later begint of een quest gemist hebt! Misschien kan je dan nog steeds een appartement winnen of zelfs het hele seizoen, want je weet niet wat anderen doen.


De appartementen
Als je de winnaar van de quest van deze week bent, dan krijg je een appartement voor 2 maanden in de TW office. Goed om als laag level je level te boosten en voor opslag, of om als hoog level een uniek, oud appartement in Cosmopolitan te bezitten. Om het deze keer wat unieker te maken, worden de appartementen opnieuw ingericht. Elk appartement krijgt een nieuwe thema inrichting om het zo nog unieker en specialer te maken. Kan jij dit seizoen een appartement bemachtigen of misschien je appartement van vorig seizoen verdedigen? Je level en aantal plots in Cosmopolitan worden buiten beschouwing gelaten wanneer je de weekwinnaar bent en dus een appartement wint. Je mag zelf uitkiezen welk appartement je wil.



De prijzen en data
Ook zijn er wat veranderingen in de prijzen dit seizoen. Je kan namelijk op 3 manieren in de prijzen vallen. Ben je de winnaar van de week, van het seizoen of soms misschien de snelste die de quest oplost? In sommige gevallen is er bij de quest een extra prijs te vinden als je de eerste bent. Op de eindlocatie van de quest staat dan een kist met bijvoorbeeld een kledingstukje of iets dergelijks. Ook duurt elke quest weer 1 week. Je kan dus zelf kiezen wanneer je in die week de quest gaat doen, dit heeft geen invloed op de weekwinnaar! Quest #14 is een live quest, de exacte datum daarvoor wordt later bekend gemaakt. In deze tabel staat een overzicht van de prijzen en data.

3ac992250a749743b7f0349655899097.png



Nieuwe quests
En natuurlijk beginnen we dit seizoen met een frisse start. Er zijn nieuwe quests met daaromheen een nieuw verhaal. De nummering van de quests gaat verder waar de vorige keer geëindigd zijn. Let op, het is een frisse start, dus het maakt NIET uit als je de vorige quests niet gespeeld hebt. Ook maakt het niet uit als je dit seizoen later begint, kennis van de voorgaande quests is dus NIET noodzakelijk.


Mocht je alsnog nieuwsgierig zijn naar de vorige quests? Dan kan je dit teruglezen in de public docs van de gemeente onder het tabblad “Quests”:

https://docs.google.com/spreadsheet...xLGe6JJyOCFUhiaHmnnnSrjVQ/edit#gid=1956169292

~Het DDG Server Team
 

Emprior

DDG Held
Emprior
Emprior
None
Nice ik vond de vorige seizoen ook leuk en heb me appartement tot 27 Februari volgens mij als het niet klopt meld het maar tegen me want wil me spullen niet kwijt en koop binnenkort een huis in zone 2 dus komt goed als ik niet de appartement had gewonnen duurde het ff voor dat ik na zone 2 kon succes iedereen met deze seizoen en natuurlijk doe ik ook weer mee als ik ff tijd er voor heb
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top