Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Chests Minetopia 4.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

swaggamaarten

Legend
swaggamaarten
swaggamaarten
Legend
Hee!

Vandaag had ik het met een paar spelers over de opslag van items in 4.0. Aangezien mensen hier minder huizen hebben is het logisch dat je ook minder kisten hebt. Nu hebben veel spelers vanuit 1.0 / 2.0 / 3.0 veel items ook veel door de Uniq en Vendings, hiervoor is in 4.0 geen plek door de geringe chestopslag die je kan krijgen in je huis. Ik begrijp dat jullie dit doen om lag te voorkomen, maar het is misschien een idee om middels een portal in je huis naar een andere server te gaan waar dan bepaalde opslagplaatsen zijn die je kan kopen als zijnde een "kelder". Omdat dit dan in een andere server is voorkom je ook de lag in de huidige steden maar kunnen spelers wel de items behouden waar ze jaren hard voor gewerkt hebben of gekocht middels crates.

Je zou bijvoorbeeld de "kelders" op voldoende afstand kunnen houden met een soort systeem als hoe de eilanden/plots op skyblock/creativeplots gecreëerd worden.

Persoonlijk denk ik dat we hiermee veel spelers kunnen helpen en de overgang naar 4.0 nog leuker kunnen maken :cool:.

Groetjes,
Maarten aka swaggamaarten
 
Laatst bewerkt:

koning12012

DDG Superheld
koning12012
koning12012
None
Ja, je hebt gelijk. Er is niet goed over nagedacht.
Hee!

Vandaag had ik het met een paar spelers over de opslag van items in 4.0. Aangezien mensen hier minder huizen hebben is het logisch dat je ook minder kisten hebt. Nu hebben veel spelers vanuit 1.0 / 2.0 / 3.0 veel items ook veel door de Uniq en Vendings, hiervoor is in 4.0 geen plek door de geringe chestopslag die je kan krijgen in je huis. Ik begrijp dat jullie dit doen om lag te voorkomen, maar het is misschien een idee om middels een portal in je huis naar een andere server te gaan waar dan bepaalde opslagplaatsen zijn die je kan kopen als zijnde een "kelder". Omdat dit dan in een andere server is voorkom je ook de lag in de huidige steden maar kunnen spelers wel de items behouden waar ze jaren hard voor gewerkt hebben.

Persoonlijk denk ik dat we hiermee veel spelers kunnen helpen en de overgang naar 4.0 nog leuker kunnen maken :cool:.

Groetjes,
Maarten aka swaggamaarten
 

Sodroxia

DDG Superheld
Sodroxia
Sodroxia
None
Mee eens alleen zal het dubbelzijdig werken wat overigens ook een mogelijkheid is, is om kisten een custom inventory te geven (Zoals de koffers). De kisten replacen we met een 3D model van een grote boekenkast. Mensen kunnen het menu openen en vervolgens alsnog alles uit en in de kisten doen, enigste nadeel is dat de hoppers er niet op werken. Ook is er een nadeel dat er een database beschikbaar moet zijn voor de inhoud van al deze 'kasten'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top