Gesloten Bring the Music back!

Discussie in 'Gesloten' gestart door Mikki0416, 6 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikki0416

Mikki0416 DDG Kenner

Lid geworden:
    14 feb 2016
    Leuk Bevonden:
    35
    Beste spelers,

De spelers die al wat langer op de server spelen weten vast dat er ooit in een texture pack Music discs zaten met DDG parodies zoals ''Mijn held'' & ''Frozen''.
    Tevens kwam ik erachter dat ze niet meer in de ge-update packs zitten. Ik heb geen idee of ze er ooit om een reden uit gehaald zijn. Maar het lijkt me tof om hier een plan omheen te ontwikkelen.

Plan:
    Stel we zouden de music discs terug brengen naar MineTopia en de discs vervangen door allerlei DDG parodies van kingdom, kerst noem maar op.. kunnen spelers de discs in Jukeboxes in huis afspelen.
    Voor dit plan zou dus al een extra Categorie aan winkel kunnen openen. Een Muziek shop.. waar ze dus platen verkopen met de liedjes erop. De platen zouden af en toe ook ge-update kunnen worden naar wens van de spelers. Ik weet niet of de TP makers ook extra platen kunnen toevoegen dan dat MineCraft heeft maar daar zal ik vanzelf antwoord op krijgen.
    Maar mij lijkt dit een leuk plan. Want zo komt er toch weer een stukje Roleplay bij kwa dat je muziek kan afspelen en het is ook nog eens plezier makend om af en toe toch nog even dat ''David is mijn held'' liedje in je Jukebox te gooien :)

Dit is een kort uitgewerkt plan dus verdere toevoeging is altijd tof! <3 kappa

Laat maar weten wat jullie er van vinden!
    Mvg Mikki0416 (Bouwer Atlanta & Agent Atlanta) ;)

Veel reageer plezier. :rolleyes:

GewoonLukas_ vindt dit leuk.
  2. LuciusMalboy

LuciusMalboy Ex-Staff

Lid geworden:
    20 jan 2018
    Leuk Bevonden:
    18
    Het kan zijn omdat custom music discs lagg kunnen geven aan de server zelf.

3. Lokerhp / Rijsberhp

Lokerhp / Rijsberhp DDG Held

Lid geworden:
    30 okt 2017
    Leuk Bevonden:
    32
    Nice idee

GewoonLukas_ en Mikki0416 vinden dit leuk.
  4. CasComp

CasComp Legend DDGGod

Lid geworden:
    18 mei 2016
    Leuk Bevonden:
    11
    @mariskawoerk misschien een leuk idee om naar de pl te sturen

GewoonLukas_ en Mikki0416 vinden dit leuk.
  5. Ruwbix

Ruwbix DDGLegend

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    26
    -1

Weet nu al dat dat één drame gaat worden al maak je er een shop van. Je kan ook gewoon Spotify opzetten?

Er was ooit een music disc maar deze heeft nu wss iemand die niet meer speelt (heb namelijk dat ding niet meer zien rond gaan op de markt) <,<

Het kan leuk zijn maar dr gaat sws mee getrolled worden, elke straat waar je in loopt hoor je iemand met zn busic box spelen..

Er zijn een paar leuke dingen die je kan doen hiermee zoals geluidsoverlast of zoals een shop zoals je zei... maar er zijn teveel negatieve.

Joe,
    ~OwliFant

6. Ruwbix

Ruwbix DDGLegend

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    26
    Doe maar +0

LuciusMalboy vindt dit leuk.
  7. Mikki0416

Mikki0416 DDG Kenner

Lid geworden:
    14 feb 2016
    Leuk Bevonden:
    35
    Bedankt voor je Reactie,

Ik vind je argumenten niet zo heel goed.
    Je zegt je kan ook gewoon spotify opzetten, Dat is zeker waar. Maar dan nog is het leuk als je gezellig met je vrienden in een huis zit dat je even een music disc erin kan knallen en een gezellige parodie op hebt staan.

Daarnaast kun je idd regels aanstellen van tijden waartussen je muziek mag draaien. Ook weer een punt erbij voor Justitie.

''Elke straat waar iemand met een music box loopt te spelen''
    Er zijn tevens al noteblocks in de game. Het zal niet zo overlastgevend zijn als jij beweert. Misschien de eerste paar dagen maar er gaan echt niet mensen heletijd liedjes zitten afspelen. uiteindelijk verveelt dat en zal je alleen liedjes afspelen op leuke momenten. Dus zo veel gespam op music boxen zou er niet zijn.

Je zegt er zijn teveel negatieve dingen? Maar noem ze dan ook op :) hier kan ik natuurlijk maar voor de helft op reageren dan :p

-Mikki

GewoonLukas_ en LuciusMalboy vinden dit leuk.
  8. Sjuben

Sjuben DDG Kenner

Lid geworden:
    10 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    32
    Hey,

Dit is echt heel vaak al aangevraagd, ik heb dit ook ongeveer een jaar geleden aangevraagd maar ik denk het er nooit komt helaas...

Met vriendelijke groet,
    Ruben (Sjuben)

Mikki0416 vindt dit leuk.
  9. mariskawoerk

mariskawoerk Forum Moderator Moderator Minetopia Staff

Lid geworden:
    8 mei 2016
    Leuk Bevonden:
    1.738
    Mikki0416 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie