Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Borden ( om van te eten )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruwbix

DDGElite
Ruwbix
Ruwbix
None
Hoi,

In principe wel een leuk idee, helaas realistisch denkend denk ik niet dat het gaat gebeuren in verband met dat er voor erg veel builds pressure plates worden gebruikt (en dat zeg ik even als ex-architect).

Tevens denk ik ook niet echt dat het bepaald een meerwaarde in-game gaat hebben, maar STEL nu we binden echt een functie aan borden dat we volgens mij wel gewoon alle pressure plates in-game kunnen vervangen door lucht en deze zo dan in-game kunnen krijgen, maar, is dat het wel écht waard?

En @_Gewoon_Joey_ deze zal dan uiteraard gewoon bij het bord worden gezet in één blok, het is namelijk niet bepaald efficiënt om twee blokken voor één functie in-game te maken OF als je bedoelt dat een item geretextured word om als bestek te lijken, dan heb ik niets gezegd.. hehe :oops:

Met vriendelijke groet,
- Pim de Raeve
- Ruwbix
 

KillMasterino

DDG Kenner
KillMasterino
KillMasterino
None
Hoi,

In principe wel een leuk idee, helaas realistisch denkend denk ik niet dat het gaat gebeuren in verband met dat er voor erg veel builds pressure plates worden gebruikt (en dat zeg ik even als ex-architect).

Tevens denk ik ook niet echt dat het bepaald een meerwaarde in-game gaat hebben, maar STEL nu we binden echt een functie aan borden dat we volgens mij wel gewoon alle pressure plates in-game kunnen vervangen door lucht en deze zo dan in-game kunnen krijgen, maar, is dat het wel écht waard?

En @_Gewoon_Joey_ deze zal dan uiteraard gewoon bij het bord worden gezet in één blok, het is namelijk niet bepaald efficiënt om twee blokken voor één functie in-game te maken OF als je bedoelt dat een item geretextured word om als bestek te lijken, dan heb ik niets gezegd.. hehe :oops:

Met vriendelijke groet,
- Pim de Raeve
- Ruwbix
Pressure plates was puur een voorbeeld, omdat dat vooral gebruikt wordt als "borden" (en dat zeg ik even als huidige architect). Ik denk dat het wel een leuke toevoeging heeft op het design van huizen. Vooral voor de tafels en de keukens, die hierdoor minder realistisch lijken.

Natuurlijk blijft het maar een luxe toevoeging en hebben andere "belangrijkere" textures voorrang. Stel er komt nog een keer een plekje vrij voor dit, zou het (en dan spreek ik denk ik wel voor meerdere mensen) leuk extra'tje zijn! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top