Gesloten Betreft: ''Oplossing probleem met Graycoins en Items''

Discussie in 'Gesloten' gestart door Gewoon_Collin, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gewoon_Collin

Gewoon_Collin Legend

Lid geworden:
    10 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    74
    Beste lezers,

Jullie zullen het waarschijnlijk of waarschijnlijk het niet eens zijn met mij dat tegenwoordig heel veel negatieve beelden zijn van Lootcrates etc. Veel oude spelers vinden het spel niet meer leuk omdat er geen waardering meer is voor wat hen bereikt hebben aangezien dat tegenwoordig makkelijk vergelijkbaar is met Lootcrates.

Wat nou als er zoiets kan komen als een Achievement system. Bijvoorbeeld zoveel uur online / je hebt dit bereikt je hebt dat bereikt. Dit zou bijvoorbeeld de waardering terug kunnen brengen voor oudere spelers / spelers die denken dat ze niets meer kunnen of te bereiken hebben binnen minetopia.

Ook wat er dan toegevoegd kan worden is bijvoorbeeld een /achievement (spelersnaam) functie of dat je met je telefoon of een ander item bij elkaar kan kijken welke achievements wie heeft behaald. Ook is het dan een idee om ergens in een stad een achievement gebouw neer te zetten zoiets als dat *Minetopia Records* waar je kan zien wie de meeste achievements heeft gehaald en wie het verst is enzo. Dit kan het spel weer interessant maken voor oudere spelers en zelf voor nieuwere spelers. Iedereen kan hierdoor ook zijn waardering behalen ! En behouden.

Dit is nog een kort en niet uitgewerkt idee.. Hierbij kan je jezelf oneindig dingen bedenken ik hoop dat jullie het wat vinden. Als er opmerkingen zijn hoor ik dat graag want dit idee is immens groot.

Met Vriendelijke Groet,

Collin
    ~ Gewoon_Collin

2. Ouassim23

Ouassim23 DDG SuperLegende

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Is een leuk idee, Maar er mag van mij ook, verzamelijk zoveel wapens :p

Benjaminlinus(Fabian) en Dark_Raver vinden dit leuk.
  3. Djskin1990

Djskin1990 DDG Held

Lid geworden:
    22 apr 2016
    Leuk Bevonden:
    18
    Werk het maar uit dan kunnen we er naar kijken als een geheel plaatje.

frankschepers24 vindt dit leuk.
  4. Eenwoelie

Eenwoelie DDG Superheld

Lid geworden:
    10 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    228
    Als ik het goed begrijp wil je dus een systeem maken dat mensen een beloning krijgen als ze bijvoorbeeld 25 dagen online hebben of bijvoorbeeld fitheid 100 hebben bereikt?

5. Gewoon_Collin

Gewoon_Collin Legend

Lid geworden:
    10 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    74
    Niet persee een beloning, maar een soort van achievement die je dan kan zien met behulp van je telefoon bij elkaar en van jezelf of een ingame item wat dat kan. Gewoon een soort van pronk item, misschien dat er dan zelf bepaalde achievements waarbij je een graycoin kan verdienen of wat geld. Maar vooral gericht naar status

6. Eenwoelie

Eenwoelie DDG Superheld

Lid geworden:
    10 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    228
    Het is denk ik wel een goede dat je voor een archievement een graycoin krijgt! dan heb je het probleem van "Graycoins zijn overpowerd" ook steeds minder en wordt de game balanced

7. Ouassim23

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Balanced? Raar dat je dat gebruikt.. dus het is balanced als iedereen in full dia loopt? Hij bedoeld een achievement, dat je het bereikt hebt zonder graycoins, zodat je de paytowin en de echt spelers kan onderscheiden.

8. Eenwoelie

Eenwoelie DDG Superheld

Lid geworden:
    10 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    228
    Dat bedoel ik juist ook! Als je graycoins kan verdienen met een achievement komen de normale spelers dichter bij de "Pay 2 win" spelers

9. Ouassim23

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Ja dat klopt, maar dan kan je het juist niet onderscheiden.. lijkt edelen paytowin

10. Eenwoelie

Eenwoelie DDG Superheld

Lid geworden:
    10 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    228
    Graycoins uit de game halen, gaat niet gebeuren. Dus ik denk dat we hiermee een leuke en effectieve manier hebben om het te minderen

11. Ouassim23

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    1.597
    T word juist meer, Spullen moeten minder OP

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie