Gesloten Betalen voor reizen.

Discussie in 'Gesloten' gestart door PlayMyrthe88, 5 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PlayMyrthe88

PlayMyrthe88 Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    8 okt 2017
    Leuk Bevonden:
    3
    Gaat het betalen voor reizen niet juist zorgen dat mensen in 1 stad blijven hangen? Neem bijv.. Atlanta, je kunt te voet naar TheCity en DownTown. Maar hier zijn niet vaak winkels open, en in DT zijn bijna geen winkels. Naar dekaap gaat geld kosten dus daar gaan spelers minder heen. Maar neem bijv.. Sunnyville vanuit daar kun je naar steden voor 2.0. Dit gaat 1K per keer kosten omdat je via het vliegtuig moet. Zorgt dit dan niet dat deze steden leeg lopen? De meeste spelers zijn een laag level en gaan dus niet 1k uitgeven aan reizen, daarom is het veel logischer en goedkoper om in steden van 2.0 te blijven.

2. TGC_Kevin

TGC_Kevin DDG Superheld

Lid geworden:
    30 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    99
    `je kan in atlanta met de brug naar DT en vanafdaar met de brug naarDK

3. PlayMyrthe88

Lid geworden:
    8 okt 2017
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja klopt, je kunt omlopen maar spelers hangen nu al vaak vast in Atlanta..

4. Eenwoelie

Eenwoelie DDG Superheld

Lid geworden:
    10 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    228
    Kijk naar graydale, er is atm geen mogelijkheid om daar kosteloos te komen..

TheLunoLion vindt dit leuk.
  5. Chersus

Chersus Ex-Staff

Lid geworden:
    15 jul 2016
    Leuk Bevonden:
    36
    Inderdaad!

6. ItsWesley_

ItsWesley_ DDGElite

Lid geworden:
    27 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    126
    Graydale is juist gekomen om mensen uit Atlanta te krijgen maar als je moet betalen om naar graydale te gaan is dat niet zo handig

TheLunoLion en Eenwoelie vinden dit leuk.
  7. PlayMyrthe88

Lid geworden:
    8 okt 2017
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, klopt.. Als je naar graydille wilt moet je betalen... Mensen in atlanta hebben niet het geld om telkens te gaan betalen als ze naar hun huis of werk willen..

8. TheLunoLion

TheLunoLion DDG Kenner

Lid geworden:
    23 aug 2016
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik heb zelf ook het idee dat het hele "regime" van @TimeWalk nu al door en door gehaat wordt door spelers door het betalen van reiskosten, het weghalen van Marktplaats en het verkleinen van het wapengebied binnen de Kaap, maar vooral inderdaad die reiskosten maakt mensen echt boos. Zelfs YT'ers vinden het echt bullshit. Ik zelf vind dit allemaal best jammer. Maar uiteindelijk kan JP doen wat ie wil, zolang David of Roland er niet moeilijk over doen blijft hij de eindbaas van MT. (Weet niet wat voor macht Rotjochie en Marnick hierin hebben, maar verwacht niet veel omdat MT niet een game van hun is.)
    (Heb dit ook gezegd onder een andere post.)

Ouassim23 vindt dit leuk.
  9. iBugged

iBugged Ex-Staff

Lid geworden:
    19 jul 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi,

Ik heb samen met een andere speler hier een gesprek over gehad met MP Bartman38. Hij vertelde me (net als vermeld op zijn Twitter) dat de reiskosten niet door hem zijn ingevoerd, maar door kabinet Xanthus. Bart staat achter het idee van betaald reizen (want realistisch), maar gaat er niet mee akkoord zoals het nu is uitgevoerd. Ik had hem een voorstel gedaan (mocht je dat willen lezen, stuur een dm) met betrekking tot het aanpassen van betaald reizen.

Het voorstel houdt eigenlijk in dat momenteel reiskosten worden betaald a.d.h.v. welk vervoersmiddel (vliegtuig, heli, trein, bus..) je pakt. Ik heb voorgesteld dat reiskosten niet gebaseerd moeten worden op basis daarvan, maar op basis van de vervoersvraag (het aantal mensen wat van stad A naar stad B wilt). Hierdoor krijg je het effect dat je niet betaalt voor de manier waarop je in een stad komt, maar hoeveel mensen naar die stad willen.

In het geval van Atlanta zou je dus kunnen stellen dat al het reisverkeer de stad uit goedkoper of gratis wordt (mogelijk met subsidie van gemeente bijv), maar verkeer de stad (Atlanta) in, weer duurder is. Hierdoor krijg je dat mensen meer gestimuleerd worden om drukke steden uit te gaan en ook eens naar minder drukke steden te gaan. Mocht je alsnog in Atlanta moeten zijn, betaal je dus meer omdat de server juist spelers naar andere steden wilt laten gaan.

Mijn indruk tijdens en na het gesprek is dat @BartMan38 dit probleem heel serieus aanpakt en ook zeker wat wil betekenen voor de spelers (die hem voor een groot deel ook hebben gekozen!). Hij zou binnenkort een gesprek hebben over het aanpassen van het betaald reizen. Ook ik ben geen fan van betaald reizen nadat je maanden- (en voor sommige jaren-)lang hebt kunnen switchen tussen steden, maar het brengt wel meer realiteit in de game. Ja, het is en blijft een spel, maar het is een roleplayserver en dit hoort er nou eenmaal bij nu.

Hoe dan ook, betaald reizen gaat niet afgeschaft worden, maar wel aangepast (zeer waarschijnlijk). Leer er mee leven, zeuren omdat je moet betalen voor reizen heeft geen nut..

10. Ouassim23

Ouassim23 DDG SuperLegende

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Pl'z bepalen het, niet Bart hoor

11. PlayMyrthe88

Lid geworden:
    8 okt 2017
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou wel nice zijn als t zo zou worden aangepast

TGC_Kevin vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie