Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Belangrijk bericht - Gunshop/Nieuwe regel betreft wapen bezit!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny026

Co-Owner
Legend
Danny026
Danny026
Co Owner
Belangrijk bericht - Gunshop

Beste Minetopianen,


Via deze weg willen wij jullie aandacht vragen voor de volgende belangrijke punten!!!


Zoals sommige van jullie al weten, is de Gunshop verhuisd naar een nieuwe locatie in De Kaap.

De nieuwe locatie is schuin tegenover de hoofdingang van de krottenwijk.
Coords: x1055 y 56 Z -915

En de gunshop heeft veel te bieden:

Café De Kaap, voor een lekker drankje, een gezellig gesprek of een ontmoeting met de CEO Gunshop. Het café heeft ruime openingstijden.
Schietbaan De Kaap, ben jij een top schutter? Zet jij de snelste tijd al schietend neer?
Battle Area, onder begeleiding van de Gunshop CEO(event) worden er leuke events gehouden. Ben jij de beste PVP'er? En win jij het toernooi?

BELANGRIJK BERICHT:


Nieuwe regel betreft wapen bezit!!

Elk wapen op dit moment in de game, moet worden geregistreerd.
Wat betekent dit voor jouw wapen?

Elke speler heeft een week de tijd om zijn/haar wapen te melden en te registeren bij de Gunshop CEO.
Het registeren van je wapen duurt niet lang, je bent maximaal 15 minuten kwijt.
Je ontvangt jouw eigen wapen retour met een registratie nummer.
Registeren kost NIKS !!!!

Welke wapens moet ik registeren?
Alle wapens ingame moeten worden geregistreerd. Messen, pistolen, knuppels, .

Je hebt wel beperkt de tijd, registeren is mogelijk tot 31-12-2017!

Wat als je je wapen niet registreert voor die tijd???
Als jij een wapen in bezit hebt dat niet is geregistreerd wordt deze in beslag genomen bij de eerste keer dat het wordt waargenomen. Dit kan door: een doorzoeking van je plot, arrestatie, PL's die een niet geregistreerd wapen zien of gewoon bij een simpele controle.

Geen registratie is beslagname van wapen!

Het is ook mogelijk je eigen wapen veilig terug te verkopen aan de CEO.
voor actuele prijzen, neem contact op met de CEO
Wanneer kan ik me wapen(s) registeren?
Tot 31-12-2017 kunt u terecht bij de Gunshop CEO, Qildor, op de volgende tijden:
Maandag/Dinsdag/Donderdag/Zondag vanaf 15:00 uur tot 16:00 uur en vanaf 19:00 uur tot 20:00 uur.
Woensdag/Vrijdag/Zaterdag vanaf 15:00 uur tot 16:00 uur.


CEO Gunshop – Qildor
CEO Gunshop ( Events) – Mrxplaysafecard
Mgr. Gunshop ( Events) – Levisps
 

X_ETGamer_X

DDG Kenner
X_ETGamer_X
X_ETGamer_X
None
Wat dan met de mensen die vast zitten die nog een wapen hebben? Niet dat ik een wapen heb ofzo want speel zeg maar geen MT meer maar is gwn een vraag :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top