Melding BALKADUR DELUXE EVENT!

Discussie in 'Nieuws & Updates' gestart door doomerix, 23 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doomerix

doomerix Sr. Developer

Lid geworden:
    14 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    649
    Hallo spelers! In dit korte topic zal ik jullie alle benodigde informatie geven over het Balkadur-Deluxe event.

INFORMATIE

Balkadur is zoals de vele misschien kennen uit Kingdom 2 Map 1 een redelijk-groot eiland met een grote grot erin met enorm veel ores. Dit hebben wij deels aangepast gezien we vonden dat het beter kon. Dit zijn de veranderingen;

- Je kan niet bouwen of slopen, wel water plaatsen en natuurlijk ores minen. Ores respawnen automatisch over-time.

- De ondergrondse zit vol met ores en is semi-opnieuw gebouwd.

- Het eiland is heeft een make-over ondergaan waardoor het nu een berg is. Deze berg zal ergens op Eos terecht komen.

- Er staat een fort, hier kan je je items opslaan en refillen gezien er door het hele fort enderchests verspreid zijn.

- We hebben het vlakker gemaakt, vroeger stonden er allemaal bomen, gras enzovoorts in de weg. Nu niet meer!

- Er spawnen om de zoveel tijd speciale mobs die standaard 2 golden apples droppen en een kerstkoekje (gewoon voor de fun.) deze mobs hebben als speciale drop een "Christmas Sabertooth Pickaxe", een pickaxe met Efficiency 8 en Fortune 10. De dropchance van dit item is 1.5%. Ook droppen de mobs een item genaamd een "Christmas Shard", deze valt volgend jaar in de 1.6 update in Free Haven in te ruilen voor een van deze items naar keuze: (Witch Knife, Coyote Pickaxe duo, andere overworld boss drops.)

- Dit gebied staat compleet los van de roleplay, je kan dus allianties hitten en je mag ze dan ook killen. Dit heeft 0 impact op de relaties tussen de kingdoms gezien het buiten roleplay is.

- Roleplay karakters komen NIET op Balkadur om bijvoorbeeld te helpen. (Empire zal dus Onameril nooit helpen op Balkadur als voorbeeld)

- Zodra de speler aantallen afzwakken naar onder de 20 man, kan je niet meer minen op Balkadur. Dit is om te voorkomen dat mensen late-night gaan nolife hakken zonder gevaar.

- TEAMEN is niet toegestaan.

- Het is toegestaan om buiten de pvp tijden (na 12u 'savonds en voor 12 'sochtends) te vechten op Balkadur. Het is NIET toegestaan om een kill te maken buiten Balkadur. Als iemand dus van Balkadur afrent en je killed hem/haar dan, dan breek je dus de regel. Als de kill wordt gemaakt binnen Balkadur dan geldt de regel niet. In de deathmessage staat dan ook 'KingdomA SpelerA is vermoord door KingdomB SpelerB op Balkadur.'

START DAG EN LAATSTE DAG

De eerste dag is vandaag (23 december 2017, om 8 uur) en de laatste dag is volgend jaar op 7 januari 2018!
    Op de laatste dag is het mogelijk om Balkadur daadwerkelijk af te breken. (Je mag dan dus blocks plaatsen en slopen)

SLOT
    We hopen genoeg informatie te hebben uitgegeven aan jullie en wensen alle spelers veel plezier op MOUNT BALKADUR.

- Open Kingdom Lead en Development

#1 doomerix, 23 dec 2017
    Laatst bewerkt: 23 dec 2017
    Frylios, Salvodore, Saergiax en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. Galaias

Galaias Super DDG lid

Lid geworden:
    17 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    22
    Nice!

Thanoxz | Mats vindt dit leuk.
  3. Salvodore

Salvodore Kingdom Staff

Lid geworden:
    17 mei 2015
    Leuk Bevonden:
    53
    Kan niet wachten tot 8 uur :p

4. Tydrain

Tydrain Ex-Staff

Lid geworden:
    26 mei 2015
    Leuk Bevonden:
    99
    Dus omdat Kaer meerdere keren aan hun spelers meld dat er zondag geen oorlog is maar dat zaterdag Balkadur terug zal keren. Dat Kaer hun spelers motiveert om mee te doen. Dat Kaer spelers overhaalt om mee te spelen (ook spelers wat zijn gestopt) is het opeens "oneerlijk". Jullie vonden sharp 6 oneerlijk, dat is uit de game gehaald. Jullie vonden speed swords oneerlijk, ook uit de game. En nu is het wéér maar eens een nieuwe "reden" om te haten en te klagen.

Erg arrogant, meer niet.

Salvodore en Thanoxz | Mats vinden dit leuk.
  5. doomerix

doomerix Sr. Developer

Lid geworden:
    14 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    649
    Nou, dan maar Kaer uit de game halen! xdddddd (sorry. deze grap moest ik maken :p)

TheLunoLion, Tydrain en Thanoxz | Mats vinden dit leuk.
  6. Thanoxz | Mats

Thanoxz | Mats PlanetCraft Staff

Lid geworden:
    14 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    347
    Helemaal mee eens! #BringBackTilfia

KevinJcb//Ragulius vindt dit leuk.
  7. yoloswordmaster

yoloswordmaster DDGElite

Lid geworden:
    9 jul 2015
    Leuk Bevonden:
    92
    Tja.. Ik ben het niet helemaal eens met hoe Ninjohan het zegt maar ik moet zeggen dat de aantallen op het moment niet heel eerlijk verdeelt zijn en ja dat is het zoveelste wat "oneerlijk" dan is, echter kan je ook moeilijk zeggen dat Kaer met minder man moet inloggen kappa. Ik hoop gewoon dat het wat meer balanced zal worden morgen en later deze week.

(*bidt dat er geen leger aan keyboard warriors hem komt aanvallen met hun Sharpness 8 toetsenboorden)

8. Decorated

Decorated Ex-Staff

Lid geworden:
    23 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    13
    The Ultimate Patch

9. Thanoxz | Mats

Lid geworden:
    14 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    347
    Er kan vrij weinig aan de aantallen worden gedaan, behalve dat lead van een kingdom mensen hypes ect maakt.

10. BennieOut

BennieOut DDG Lid

Lid geworden:
    5 aug 2017
    Leuk Bevonden:
    6
    BennieOut zou wederkeren en heel balka overnemen kappa

11. Commodus

Commodus Ex-Staff

Lid geworden:
    22 jun 2016
    Leuk Bevonden:
    158
    Precies! Het probleem ligt niet bij ons maar bij het desbetrefende Kingdom, maak het leuk voor de spelers en zie jullie aantallen weer groeien.

12. KingArthur007

KingArthur007 DDG Kenner

Lid geworden:
    30 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat moet ik ook wel gelijk geven speel'de' ook kingdom maar ben er ook mee gestopt omdat ik het " saai " begon te vinden.

13. yoloswordmaster

yoloswordmaster DDGElite

Lid geworden:
    9 jul 2015
    Leuk Bevonden:
    92
    Tja.. ik ben het ermee eens dat je je kingdom moet motiveren om online te komen maar als jouw kingdom in grote gevechten (bijna) altijd het onderspit delft, is er ook niet echt meer een motivatie voor spelers zie je, wij delen voor spelers al spullen uit voor de zondagoorlogen omdat sommige geen motivatie hebben het te maken. Dat heeft dus zelfs geen zin als we dan toch in een merkbare minderheid zijn. Dan kan je het argument zeggen dat een kingdom dan beter moet rushen maar ook hier vraag ik me af hoe vaak wij al tot de dood gerusht hebben terwijl we in een duidelijke minderheid zijn. Spelers raken gefrustreerd (zoals je al leest in het bericht van Ninjohan). En op een gegeven moment zijn spelers er dan ook klaar mee. (Denk aan de acties met Wildhunt Crystals in Kaedwin spawn) de frustratie was zeker niet de enige reden, echter boeide het veel spelers niks dat ze geband zouden worden. Ik denk dat het van belang is dat de game balanced blijft en op het moment met één kingdom wat domineert en een alliantie waar het dominerende kingdom inzit is dat niet het geval naar mijn mening. Zoals ik al zei valt hier niet enorm veel aan te doen want je kan niet alles tot in detail controleren echter vind ik wel dat er bijvoorbeeld geen 3v2 oorlogen moeten zijn bijvoorbeeld aangezien dit al meerdere keren is gedaan en nooit de partij met de 2 kingdoms gewonnen heeft.

Ik heb zo het gevoel dat ik straks een hele spam aan keyboard warriors krijg over dit bericht met tonnen aan sarcasme en memes over wat ik nu typ met reacties als :"Kaedwin hun probleem" en "Kaer levert al heel veel in voor andere kingdoms" en dat klopt. Echter is dat naar mijn mening uiteindelijk ook een server probleem want zo verlies je langzaam spelers totdat niemand meer speelt.

Nou, dan heb ik het woord even gedaan voor veel mensen uit Kaedwin, ik hoop dat er in ieder geval over nagedacht wordt.

14. ToxicBuildsMC

ToxicBuildsMC DDG Kenner

Lid geworden:
    15 jun 2017
    Leuk Bevonden:
    47
    Amen

15. Thanoxz | Mats

Lid geworden:
    14 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    347
    Gl xD

16. Thanoxz | Mats

Lid geworden:
    14 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    347
    De seizoens finale zal heel veel van dit aanpakken.
    De reden dat Kaer nu al die allianties heeft komt ook door seizoens finale. We strijden met ze’n allen tegen empire en onameril. Uiteindelijk zal kaedwin dus ook nog wel als ally worden omgeschakeld in de komende dagen tot event.
    Ik vraag iedereen dus gewoon om te wachten op seizoens finale, er gaat heel wat veranderen in de samenstelling van het spel namelijk.

17. doomerix

doomerix Sr. Developer

Lid geworden:
    14 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    649
    De seizoensfinale gaat mensen hun dromen kapot maken, nachtmerries werkelijkheid maken en ik kan echt lachen gezien dit de 1e keer is dat we zoiets doen in probably heel de kd2 geschiedenis.. gonna be fun. heheh

18. KevinJcb//Ragulius

KevinJcb//Ragulius DDG Kenner

Lid geworden:
    6 sep 2015
    Leuk Bevonden:
    36
    Mijn droom is dood gaan in de seizoensfinale. Mijn nachtmerrie is om het te overleven ;) xd

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

19. Arrownz

Arrownz Kingdom Staff

Lid geworden:
    15 jul 2014
    Leuk Bevonden:
    701
    Leuk spel dat minecraft

Saergiax, Tydrain en Thanoxz | Mats vinden dit leuk.
  20. Toon/Tqqn

Toon/Tqqn Projectleider Forum Moderator

Lid geworden:
    27 aug 2014
    Leuk Bevonden:
    138
    @doomerix Wanneer komen die Mobs op Balka?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie