Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Auto sorting

Status
Niet open voor verdere reacties.

PoofDesigns

DDG Kenner
StofZuigSlang
StofZuigSlang
None
Hey!

Hebben jullie iets in de server waardoor auto sorting machines niet doen wat ze moeten doen?
Ik heb al verschillende designs (1.12) geprobeert maar ze werken allemaal niet :(

Of heeft iemand een design die wel werkt op de server?

Geïrriteerde groet
Poof.
 

Ruwbix

DDGElite
Ruwbix
Ruwbix
None
Hoi,

Ik veronderstel dat het hier gaat om de gamemode Survival.

Toen ik nog speelde was ik dus 'een redstonefreak'.

Ik heb persoonlijk veel designs die ik van YouTube heb overgenomen geprobeerd (hopper designs) maar helaas werkte er letterlijk geen zonder dat er items in de verkeerde kisten terechtkwamen of ergens een item die niet opgepakt werd door de kist waar die in zou moeten komen, etc.

DDG heeft een aantal plugins, en ik vermoed dat het iets met die redstone flags te maken gaat hebben (heb zelf nooit kunnen uitvinden waar het precies aan ligt) wat de 'normale' redstone in Minecraft overwrite.

Ben er persoonlijk ook geen fan van, maar ik denk niet dat er een voor de hand liggende oplossing voor bekend is. In ieder geval weet je nu wel dat je niet de enige bent met het probleem! :)


Hoop dat je een oplossing vindt,
^Pim R.
^Ruwbix
 

PoofDesigns

DDG Kenner
StofZuigSlang
StofZuigSlang
None
Hoi,

Ik veronderstel dat het hier gaat om de gamemode Survival.

Toen ik nog speelde was ik dus 'een redstonefreak'.

Ik heb persoonlijk veel designs die ik van YouTube heb overgenomen geprobeerd (hopper designs) maar helaas werkte er letterlijk geen zonder dat er items in de verkeerde kisten terechtkwamen of ergens een item die niet opgepakt werd door de kist waar die in zou moeten komen, etc.

DDG heeft een aantal plugins, en ik vermoed dat het iets met die redstone flags te maken gaat hebben (heb zelf nooit kunnen uitvinden waar het precies aan ligt) wat de 'normale' redstone in Minecraft overwrite.

Ben er persoonlijk ook geen fan van, maar ik denk niet dat er een voor de hand liggende oplossing voor bekend is. In ieder geval weet je nu wel dat je niet de enige bent met het probleem! :)


Hoop dat je een oplossing vindt,
^Pim R.
^Ruwbix
Thx voor je reactie, het redstone gedeelte werkt wel, maar het zijn de bovenste hoppers die de spullen laten zoeken naar de juiste hopper eronder die niet werken, dus alles loopt gewoon door naar de trash chest
 

PoofDesigns

DDG Kenner
StofZuigSlang
StofZuigSlang
None
Heb de bovenste rij hoppers vervangen door water, items vallen in water door een redstone clock die aangaat wanneer er items in de hopper komen. De clock is vertraagd waardoor de items 1 voor 1 in de hoppers kunnen vallen waardoor je hoppers niet kunnen "overlopen". Dit design werkt super :D

https://imgur.com/PsQXVmQ
PsQXVmQ
 

PoofDesigns

DDG Kenner
StofZuigSlang
StofZuigSlang
None
Sure, wil er wel 1 maken, het is beetje willekeurig gebouwd maar je kan er altijd van maken wat je wilt he

EDIT: wat is je recente dc? Dreamland kan k niet vinden lol
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top