Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Guide ALGEMENE VRAGEN/DISCUSSIES - Wat kan ik hier plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PainGameX

DDG Held
Hallo DenDonia.

Ik wil graag een voorstel voor een extra mod doen: The 5zig mod.
Het zou namelijk erg fijn zijn want het heeft al een paar van deze mods erin: ArmorStatusHUD, DirectionHUD & StatusEffectHUD CPS MOD en Optifine. Ik zou het erg fijn vinden en waarschijnlijk andere spelers ook deze mod allowd te maken op DDG.

Alvast bedankt,
PainGameX
 

BrentMC

DDG Kenner
Ik krijg random maar zeer regelmatig deze foutmelding bij het inloggen op de DDG server: connection lost, internal exception, packet was larger than I expected. Ik ben whitelisted en kom soms wel in de server maar 9 van de 10 keer krijg ik deze foutmelding, google helpt me ook niet hierbij, wat kan ik doen?
 

Erciyes38

DDG Kenner
Hallo forumleden,

Ik dacht dat het wel handig was om even kort aan jullie uit te leggen wat jullie nou precies aan dit deel van het forum hebben, en wat jullie hier kunnen plaatsen!

Ik zal het even kort en overzichtelijk op een rijtje zetten:

- Je kan hier algemene vragen stellen over de server of forum. Je zal dan waar nodig doorgestuurd worden naar het juiste onderdeel of je vraag wordt gelijk beantwoord!
- Je kan hier met ideetjes voor gamemode/events/updates enzovoort komen. Laat maar zien wat je allemaal kunt verzinnen!
- Je mag hier gezellig met andere praten over onderwerpen die over de DDG server gaan, bijvoorbeeld een stemming/discussie om iets toe te voegen aan de server?
- Of misschien wel heel iets anders? Zolang je je maar aan onze regels houdt, en zorgt dat het over de DDG server (of DDG in het algemeen) gaat, is het prima!

Mochten jullie nog verdere vragen hebben kunnen jullie die hieronder stellen!

Met vriendelijke groet,
DenDonia

(LET OP: Wij bieden geen ondersteuning voor andere dingen behalve onze server)
Mijn ts doet het niet:
Trying to resolve hostname ts.dusdavidgames.nl
<21:18:23> Failed to resolve hostname 'ts.dusdavidgames.nl
dit staat er wanneer ik probeer te verbinden met ts HELP
 

josklomp

DDG Kenner
josusxviii
josusxviii
None
ik heb een vraag over de ranks voor de server. bij volgens mij alle ranks krijg je toegang tot de gamemodes waar een whitelist voor nodig is. in ieder geval bij de goldrank want dat staat steeds in beeld. maar er is ook een eenmalige whitelist voor openkingdom. nou is mijn vraag als je een gold rank koopt dan zit minetopia, minenation en open kingdom daarbij maar ik denk omdat minetopia en minenation per maand betaald moeten worden dat dat gelijk vervalt als je gold rank afgelopen is maar open kingdom is een eenmalige whitelist als je die los koopt en nu weet ik dus niet of die wel of niet beschikbaar is nadat je gold rank afgelopen is aangezien het wel een lifetime ding is als je die los koopt.
 

Milan2810

DDG Kenner
Ik heb een klacht namelijk over de gamemode MINETOPIA er is een post door Danny026 dat Qildor op bepaalde momenten online zal zijn voor wapen registratie nou nee dus ik kom steeds online en nee hij is er NIET! Dat vind ik en andere spelers heel irritant ik bedoel we komen op de AANGEGEVEN tijden en ja hoor er is niemand! :( en ook op die dagen waarvan aangegeven
 

koning12012

DDG Superheld
koning12012
koning12012
None
Ik heb een klacht namelijk over de gamemode MINETOPIA er is een post door Danny026 dat Qildor op bepaalde momenten online zal zijn voor wapen registratie nou nee dus ik kom steeds online en nee hij is er NIET! Dat vind ik en andere spelers heel irritant ik bedoel we komen op de AANGEGEVEN tijden en ja hoor er is niemand! :( en ook op die dagen waarvan aangegeven
Klachten horen bij het topic van klachten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top