Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Guide ALGEMENE VRAGEN/DISCUSSIES - Wat kan ik hier plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DenDonia

Ex-Staff
DenDonia
DenDonia
Quartz
Hallo forumleden,

Ik dacht dat het wel handig was om even kort aan jullie uit te leggen wat jullie nou precies aan dit deel van het forum hebben, en wat jullie hier kunnen plaatsen!

Ik zal het even kort en overzichtelijk op een rijtje zetten:

- Je kan hier algemene vragen stellen over de server of forum. Je zal dan waar nodig doorgestuurd worden naar het juiste onderdeel of je vraag wordt gelijk beantwoord!
- Je kan hier met ideetjes voor gamemode/events/updates enzovoort komen. Laat maar zien wat je allemaal kunt verzinnen!
- Je mag hier gezellig met andere praten over onderwerpen die over de DDG server gaan, bijvoorbeeld een stemming/discussie om iets toe te voegen aan de server?
- Of misschien wel heel iets anders? Zolang je je maar aan onze regels houdt, en zorgt dat het over de DDG server (of DDG in het algemeen) gaat, is het prima!

Mochten jullie nog verdere vragen hebben kunnen jullie die hieronder stellen!

Met vriendelijke groet,
DenDonia

(LET OP: Wij bieden geen ondersteuning voor andere dingen behalve onze server)
 
Laatst bewerkt:
Dendonia ik heb ene unban gevraagt voor een ban die ik niet heb verdient want ik doe niks verkeert! ik ben gabnd op minetopia! lees mijn bericht ik hbe hem geplaats op 12/01/2017 bij algemene vragen/discussies
 

DenDonia

Ex-Staff
DenDonia
DenDonia
Quartz
Dendonia ik heb ene unban gevraagt voor een ban die ik niet heb verdient want ik doe niks verkeert! ik ben gabnd op minetopia! lees mijn bericht ik hbe hem geplaats op 12/01/2017 bij algemene vragen/discussies
Dat is niet de juiste plek, het moet via formulieren ---> Vraag een unban aan.
 

Verthidus

DDG Held
Beste DenDonia, ik wacht al een lange tijd op een nieuwe post over het DDG Bouwteam.
Zoeken ze mensen?
Ben ik goed genoeg?
Met deze vragen zit ik. Ik hoop dat jullie snel wat informatie kunnen geven.
Want ik bouw al heel lang op jullie server en zal meer willen bouwen, daarom heb ik ook meer plots nodig.

MVG: Gerlof Voolstra
 

DenDonia

Ex-Staff
DenDonia
DenDonia
Quartz
Beste DenDonia, ik wacht al een lange tijd op een nieuwe post over het DDG Bouwteam.
Zoeken ze mensen?
Ben ik goed genoeg?
Met deze vragen zit ik. Ik hoop dat jullie snel wat informatie kunnen geven.
Want ik bouw al heel lang op jullie server en zal meer willen bouwen, daarom heb ik ook meer plots nodig.

MVG: Gerlof Voolstra
Beste Gerlof,

Het bouwteam post op dit moment niet veel op het forum. Echter kan je eventueel de twitter van het DDG Bouwteam volgen. Verder is het alleen mogelijk meer plots te krijgen bij de aanschaffing van een rank in onze shop. Informatie over de shop kun je hier vinden.

Ik hoop zo voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,
DenDonia
 

Leon_15

DDG Kenner
Hallo forumleden,

Ik dacht dat het wel handig was om even kort aan jullie uit te leggen wat jullie nou precies aan dit deel van het forum hebben, en wat jullie hier kunnen plaatsen!

Ik zal het even kort en overzichtelijk op een rijtje zetten:

- Je kan hier algemene vragen stellen over de server of forum. Je zal dan waar nodig doorgestuurd worden naar het juiste onderdeel of je vraag wordt gelijk beantwoord!
- Je kan hier met ideetjes voor gamemode/events/updates enzovoort komen. Laat maar zien wat je allemaal kunt verzinnen!
- Je mag hier gezellig met andere praten over onderwerpen die over de DDG server gaan, bijvoorbeeld een stemming/discussie om iets toe te voegen aan de server?
- Of misschien wel heel iets anders? Zolang je je maar aan onze regels houdt, en zorgt dat het over de DDG server (of DDG in het algemeen) gaat, is het prima!

Mochten jullie nog verdere vragen hebben kunnen jullie die hieronder stellen!

Met vriendelijke groet,
DenDonia
Hallo ik ben Leon en heb een vraagje. Wanneer gaan de leger inschrijvingen weer open?
Mvg Leon
 

Furfux

DDG Kenner
Hai, Ik heb net een whitelist voor minetopia gekocht en heb na 10 min spelen geen geld op mijn rekening, is dit een bug en kan ik het misschien krijgen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top