Behandeld actieve DDG speler maar laag level???

Discussie in 'Behandeld' gestart door TGC_Kevin, 11 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saergiax

Saergiax Kingdom Staff Legend

Lid geworden:
    10 aug 2014
    Leuk Bevonden:
    128

Lvl 10 is het begin level, daarnaast zoals @Sxnder zegt is er maar 1 theorie die het al een pak duidelijker maakt: Alle ranks die JIJ zelf de afgelopen 2 jaar hebt gekocht beïnvloeden je level het meeste, whitelists zijn waarschijnlijk niet meegerekend.

Elke rank heeft ook zijn invloed op het levelsysteem, zoals limited ranks bv: baby rank hebben waarschijnlijk een grotere invloed dan een gold rank.

Yoqhii vindt dit leuk.
  2. iTeije

iTeije DDGElite

Lid geworden:
    9 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    168
    ?

3. PixelNotFound

PixelNotFound Guest

Het enige wat ik hieruit kan halen is dat DDG opzoek is naar nieuwe bronnen voor inkomsten... Iedere dag opnieuw inloggen zorgt ervoor dat spelers vaker komen, dingen uitproberen en uiteindelijk een rank halen want hoe vaker je speelt hoe sneller je iets koopt... En ook nog items die je hebt gekocht mee reken om ervoor zorgen dat mensen ze ook NOG sneller kopen. Ik snap dat DDG dit doen want de hosting moet wel betaalt worden :p

4. DenDonia

DenDonia Ex-Staff

Lid geworden:
    4 sep 2015
    Leuk Bevonden:
    1.253
    Jongens stop eens met zeuren, er is niks mis met het levelsysteem het werkt prima :). Alles gaan dood analyseren gaat niet je level hoger maken. Ik zou het zo zien: Hoe meer je de DDG server helpt d.m.v. donaties en activiteit, hoe hoger je level is. Maak het niet moeilijker dan dat haha. En zoek er ook zeker niet teveel achter. Het is gewoon een leuke feature die onze betalende en actieve spelers beloont. Niet meer niets minder. Wees blij met de gratis stuff die je krijgt :).

~DenDonia

ThE_WiZ76, TGC_Kevin, GewoonLukas_ en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie