Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Acid Island - WIN DIAMOND RANK!

Status
Niet open voor verdere reacties.

KickXGames

DDG Superheld
Beste DDG Spelers,

Het is weer tijd voor een ontzettend gaaf event! Op Acid Island gaan we namelijk eens flink uitpakken! Van 6 november 2017 tot en met 12 november 2017 krijg jij de kans om jezelf echt te bewijzen op Acid Island.

Je dient alleen, of samen met anderen, tussen deze data zoveel mogelijk punten te behalen op Acid Island. We noteren je aantal punten aan het begin en aan het eind van het event. De winnaar(s) van dit event krijgen een 1 maand DIAMOND rank! Dit geldt zowel voor de eiland eigenaar als de eiland leden!

Dit is natuurlijk een ontzettend gave prijs, dus ik zou wel weten wat ik deze week zou doen!

Let wel op: Je moet je inschrijven via dit formulier: https://goo.gl/forms/56JEVl7CGwmvzSiJ3
Dit moet voor 6 november 2017. Daarna wordt je inschrijving niet meer meegenomen.

Doe je dit niet? Dan gaan wij dus ook niet kijken naar jouw punten!

Heel veel succes!

- DDG Event Manager & PL Acid Island


Carfferd & Sishu89


quuNlstAzEXGqZc7SddoPR0KuuIexdygYv_eVSwOs5PdvjOj5DWeZYSSTh-Io2T6ORtIF5cbsRaqRcHpt_GotEaTWGq5nTyu4jgBW1X-ldn86qFtrhrxyFZgNsDoVW5VR43cct9N
 

Deleted member 13411

DDG UltraLegende
iTeije
iTeije
None
Maar als je met meerdere mensen op een eiland zit is het ook makkelijker om punten te krijgen, is het dan niet een beetje oneerlijk tegenover de mensen die alleen spelen?
 

SemHD

DDG Kenner
SemHD
SemHD
None
@iTeije Ik denk dat ze waarschijnlijk als je met meerdere mensen speelt de punten zegmaar "verminderen" dus het zo oprekenen dat het zeg maar ook eerlijk is voor de spelers die alleen spelen.. (dit denk ik) zou wel zo logisch zijn :p

-Sem AKA SemHD
 

sippy

DDG Kenner
Tea04
Tea04
None
Hoe zit het met de tijden van de quiz of word het op random momenten gedaan het lijkt mij namelijk eerlijker voor iedereen als het rond een uur of 1900 gebeurt dan is namelijk iedereen thuis van school of werk en is er een kleine kans dat veel mensen moeten eten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top