Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Aankondiging Zonebeleid!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrSkittleBottom

DDG Kenner
Beste spelers van Minetopia,

Er komt over een tijd weer een grote verandering binnen de game! Deze heeft impact op heel de game. Van Economie tot Infrastructuur tot Binnenlandse Zaken! De spelers die Minetopia al een langere tijd spelen zullen dit wel herkennen.

Kort maar krachtig: De zones komen terug! Dit betekend dat niet iedereen naar elke stad meer kan straks.
Voorbeelden:

Cosmopolitan = Zone 1
Sunnyville = Zone 2
The Hill = Zone 3

Met de zones komt er een grote uitdaging in de game voor beginnende spelers en huidige spelers! Elke zone zal net als vroeger weer bepaalde voordelen met zich mee brengen.

Tot snel in jouw Minetopia!

RobertvdM7 - Minister Binnenlandse Zaken
Taconis - Staatssecretaris Binnenlandse Zaken
RIP drukte in de steden. We krijgen weer dode steden yeah
 

JustJob

DDG Superheld
JustJob
JustJob
None
VETTT! Echt voor het eerst in lange tijd teminste een update voor hogere levels/zone's nu! #hyped
alleen blijven alle hoge levels in zone 1 omdat daar zoals gewoonlijk het meeste geld is te verdienen en komen ze misschien alleen in zone 3 om daar een huis te laten maken

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
 

SmarcovD96

Legend
SmarcovD96
SmarcovD96
Projectleider
alleen blijven alle hoge levels in zone 1 omdat daar zoals gewoonlijk het meeste geld is te verdienen en komen ze misschien alleen in zone 3 om daar een huis te laten maken

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Lol! Dat kan niet eens ik kan niks beginnen in Atlanta hoor. Mag niet boven lvl8 dus 0% van waar wst je zegt alles komt nu in de zone 2 steden te staan denk ik
 

YouSeeRobin

DDG Held
RK_GamerNL
RK_GamerNL
None
Lol! Dat kan niet eens ik kan niks beginnen in Atlanta hoor. Mag niet boven lvl8 dus 0% van waar wst je zegt alles komt nu in de zone 2 steden te staan denk ik
Wat hij zegt is gedeeltelijk wel waar zij hebben genoeg lagere levels (personeel) of alts om toch winkels in de lage zones te hebben

Verstuurd vanaf mijn GM 5 Plus d met Tapatalk
 

JustJob

DDG Superheld
JustJob
JustJob
None
Lol! Dat kan niet eens ik kan niks beginnen in Atlanta hoor. Mag niet boven lvl8 dus 0% van waar wst je zegt alles komt nu in de zone 2 steden te staan denk ik
nee hoor als level 8 kan je ook veel in Atlanta hoor je kan er gewoon gaan werken en laat je een lager level vriend daar gewoon baas zijn van de winkel en regel jij alles er zijn genoeg manieren om geld te verdienen als lvl8+ daarnaast klopt het dat je weinig kan maarja een vriend van mij is level 10 en kocht net een plot in Atlanta dusja

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
 

AncientVashta

DDG Superheld
AncientVashta
AncientVashta
None
Ik begrijp dat er momenteel mensen zijn die het vervelend vinden dat ze niet meer kunnen gaan 'derpen' of werken in hogere zone steden, maar ik denk er zo over: Als de zones terugkomen, ga je sowieso het grootste aantal spelers in de zone 1 steden krijgen, wat volgens mij graydale dat zo goed als dood is, misschien weer interessant kan gaan maken. Meer hogere levels zullen ook weer meer zin hebben om te investeren in deze steden doordat er een groter publiek is.. Naargelang je naar hogere zones gaat, heb je weer een heel ander publiek, waar mensen vast en zeker op gaan kunnen inspelen.. De verandering zal in begin wennen zijn, zeker en vast want veel instanties zullen verplaatst moeten worden zoals de Universiteit en de lootcrates enzovoort.. Maar dit gaat op langere termijn, beter zijn. Ik ben gestopt in 1.0 waar ik elk steegje wel wist liggen en ik ben nu 3 weken terug aan het spelen en er komt momenteel zoveel informatie op me af van de verschillende mogelijkheden, dat het vervelend en vermoeiend kan zijn. Ik denk dat de zones hierbij ook helpen, dat nieuwere spelers zich kunnen focussen op wat op dat moment het belangrijkste is..
 

BrandweermanSam_

DDG Held
BrandweermanSam_
BrandweermanSam_
None
Ik begrijp dat er momenteel mensen zijn die het vervelend vinden dat ze niet meer kunnen gaan 'derpen' of werken in hogere zone steden, maar ik denk er zo over: Als de zones terugkomen, ga je sowieso het grootste aantal spelers in de zone 1 steden krijgen, wat volgens mij graydale dat zo goed als dood is, misschien weer interessant kan gaan maken. Meer hogere levels zullen ook weer meer zin hebben om te investeren in deze steden doordat er een groter publiek is.. Naargelang je naar hogere zones gaat, heb je weer een heel ander publiek, waar mensen vast en zeker op gaan kunnen inspelen.. De verandering zal in begin wennen zijn, zeker en vast want veel instanties zullen verplaatst moeten worden zoals de Universiteit en de lootcrates enzovoort.. Maar dit gaat op langere termijn, beter zijn. Ik ben gestopt in 1.0 waar ik elk steegje wel wist liggen en ik ben nu 3 weken terug aan het spelen en er komt momenteel zoveel informatie op me af van de verschillende mogelijkheden, dat het vervelend en vermoeiend kan zijn. Ik denk dat de zones hierbij ook helpen, dat nieuwere spelers zich kunnen focussen op wat op dat moment het belangrijkste is..
je zegt hierin dat hogere spelers wss meer willen gaan investeren in steden waar veel mensen zijn, maar dat willen zowat alle hoge spelers, maar dat kan atm niet door lvl hoogte en wss komt dat ook bij die zones terug. Waardoor hogere spelers in steden moeten beginnen waar geen kip komt.
 

PapaWarlord

Ex-Staff
PapaWarlord
PapaWarlord
None
je zegt hierin dat hogere spelers wss meer willen gaan investeren in steden waar veel mensen zijn, maar dat willen zowat alle hoge spelers, maar dat kan atm niet door lvl hoogte en wss komt dat ook bij die zones terug. Waardoor hogere spelers in steden moeten beginnen waar geen kip komt.
Idd, maar ik denk dat Robert en consorten daar wel de beleidskundige antwoorden op hebben.
 

YouSeeRobin

DDG Held
RK_GamerNL
RK_GamerNL
None
Oke maar hoe zit het met Graycoins plots je kan als lvl 1 een Graycoin plot bezitten in Sunny

Verstuurd vanaf mijn GM 5 Plus d met Tapatalk
 

AlwaysMelvinn

VIP
Legend
AlwaysMelvinn
AlwaysMelvinn
Legend
Beste spelers van Minetopia,

Er komt over een tijd weer een grote verandering binnen de game! Deze heeft impact op heel de game. Van Economie tot Infrastructuur tot Binnenlandse Zaken! De spelers die Minetopia al een langere tijd spelen zullen dit wel herkennen.

Kort maar krachtig: De zones komen terug! Dit betekend dat niet iedereen naar elke stad meer kan straks.
Voorbeelden:

Cosmopolitan = Zone 1
Sunnyville = Zone 2
The Hill = Zone 3

Met de zones komt er een grote uitdaging in de game voor beginnende spelers en huidige spelers! Elke zone zal net als vroeger weer bepaalde voordelen met zich mee brengen.

Tot snel in jouw Minetopia!

RobertvdM7 - Minister Binnenlandse Zaken
Taconis - Staatssecretaris Binnenlandse Zaken
Krijg je weer dat sommige steden uitsterven. Zou wel weer zonden zijn als je precies het zelfde krijgt als eerst

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top