Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Aangenaam!

Status
Niet open voor verdere reacties.

NEBUR

DDG Kenner
Hallo allemaal!

Ik ben Ruben, ik ben al een tijdje actief op het DDG forum daarom leek het mij eens tijd om mezelf voortestellen!

Zoals ik al heb verteld heet ik Ruben. Mijn Mc naam is NEBUR__ voor de mensen die het nog niet wisten draai Ruben maar om :)
Ik ben al een langere tijd actief op het ddg forum, je kan mij vaak vinden onder het topic 'MineTopia' dit is ook de gamemode die ik ook het vaakst speel! Je kunt mij hier dan ook vaak vinden. Wat ik leuk vind is mensen helpen! Maakt niet uit waar dit is of het nou op een gamemode is die ik nog nooit heb gespeeld of een gamemode die ik bijna elke dag speel. Daarom wil ik ook graag een Forum helpen worden :p

Welke gamemode's ik allemaal speel(de): Ik vind het erg leuk om zoveel mogelijk uur in MineTopia te stoppen maar hiernaast vind ik het ook niet erg om met mijn vrienden andere gamemode's te doen of uitteproberen ik heb een paar maanden geleden uitgevonden hoe leuk Castle Defend eigenlijk is! Of een potje skywars is ook helemaal niet verkeerd! En ik vind het ook super tof om een leuke creatie op Creative plots te maken, eigenlijk zijn alle gamemode's op de DDG server SUPER GAAF! Maar iedereen heeft zijn eigen smaak welke game hij/zij het leukst vind.

Wat doe ik naast DDG: Naast dat ik op de DDG server zit of dat ik ddc/ddg ga ik zoals de meeste jammer genoeg gewoon naar school, ik snap niet waarom dit 5x in een week moet want in 5 dagen minetopia spelen leer ik meer dan een paar dagen achter een skeer tafeltje zitten oo school.. maar het is nou email verplicht...
ik fiets 45 minuten heen en 45 minuten terug hierdoor kan ik helaas minder tijd in DDG stoppen :(

Waar kun je mij vinden: Zoals al vaal genoemd is kun jij mij meestal een paar keer per dag op MineTopia zien! Als jij geen minetopia speelt ben ik ook te vinden op TS om gewoon gezellig met iemand te praten! Ook kun jij mij bereiken via Twitter!

Ik hoop dat jullie nu genoeg van mij te weten zijn gekomen!

Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top