Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten 6 JAAR DDG || QTRAXIA EVENT

Status
Niet open voor verdere reacties.

urlee

DDG Superheld
OpaNorma
OpaNorma
None
Maar straks komt er een burgemeester en die gaat allemaal vrienden uitzoeken als CEO etc etc.
is logsich, aan het begin ga je toch niet gelijk sollicitatie briefen laten maken? je moet gelijk snel staff fixen voordat het systeem is verpest
 

Deleted member 13411

DDG UltraLegende
iTeije
iTeije
None
is logsich, aan het begin ga je toch niet gelijk sollicitatie briefen laten maken? je moet gelijk snel staff fixen voordat het systeem is verpest
Ja dat is zeker waar, maar je moet mensen die je niet zo goed kent ook de kans geven, ik denk zegmaar zo na:

Ik denk: “wat zou het toch leuk zijn om een burgemeester te worden, dan kan ik mijzelf eindelijk echt goed bewijzen!”

En vervolgens zouden ze zonder enkele reden mij kiezen, dan voel je je toch best wel speciaal?

Als ik burgemeester zou zijn zou ik mensen kiezen die zich op straat gewoon echt goed gedragen en aardig zijn, en die de taak van de functie die ik zoek goed kan uitvoeren.
 

urlee

DDG Superheld
OpaNorma
OpaNorma
None
Ja dat is zeker waar, maar je moet mensen die je niet zo goed kent ook de kans geven, ik denk zegmaar zo na:

Ik denk: “wat zou het toch leuk zijn om een burgemeester te worden, dan kan ik mijzelf eindelijk echt goed bewijzen!”

En vervolgens zouden ze zonder enkele reden mij kiezen, dan voel je je toch best wel speciaal?

Als ik burgemeester zou zijn zou ik mensen kiezen die zich op straat gewoon echt goed gedragen en aardig zijn, en die de taak van de functie die ik zoek goed kan uitvoeren.
Zonder vrienden kom je nergens, ik durf zelfs te wedden als jij burgemeester word... de eerste persoon die je staff maak iemand is die je al kent
 

AlwaysLucky_

DDG Superheld
AlwaysLucky_
AlwaysLucky_
None
6 JAAR QTRAXIA EVENT

De DDG Server bestaat 6 Jaar! Tijd voor een feestje, de server zal verschillende grote events hebben waaronder het Qtraxia Event.

Wat houdt het event in?
We draaien de rollen om! Hoe bedoel je: "We draaien de rollen om!"?
Jij als Speler kan nu ervaren hoe het is om staff te zijn op Minetopia.
Een maand lang is Oud-Qtraxia weer terug, de map zal verdeeld worden in 3 Sub-gemeentes.
Van alle gemeentes zal de er een Burgemeester worden aangesteld, deze burgemeester beslist zelf wie hij als Inkoop CEO, Bouw CEO etc. aansteld in zijn stad.
Oftewel, de burgemeester heeft alle maar dan ook ALLE touwtjes in handen! Iedereen één miljoen op de bank? Dan iedereen één miljoen! Maar een strakke en strenge aanpak? Dan komt er een strakke en strenge aanpak, nouja.. alleen als de andere Staffleden die de burgemeester heeft aangesteld ook loyaal zijn aan hem.
Echter kunnen natuurlijk de spelers altijd tegen de burgemeester in opstand komen, ben jij niet tevreden met hoe de burgemeester bezig is? Afzetten die handel!

Wie kan er de server joinen?
Je kan het event joinen met de volgende ranks:
- Super VIP
- Ultra VIP
- Legends
- 6 YR Rank

Wat kan je winnen?
Wie er als best hun staff taak uitvoeren en bewijzen goed om te kunnen gaan met hun permissies maken kans op misschien wel een echte Staff functie op de echte Minetopia! Daarnaast zullen er ook nog andere dingen te winnen zijn, maar hier gaan jullie vanzelf achter komen en zal duidelijk worden!

Van wanneer tot wanneer zal het event speelbaar zijn?
Het event zal joinbaar zijn vanaf 17-01-2018 tot 17-02-2018, tijd wordt nog bekend gemaakt!

LATEN WE HACKEN!
Natuurlijk zullen er een handjevol staffleden, die niet worden aangesteld door de Burgemeesters, ook aanwezig zijn op de server. Deze staffleden zullen zorgen dat de orde wel een klein beetje op de server blijft.
Hacken etc. heeft dus geen zin want hier treden wij gewoon tegen op!

Events
Er zullen genoeg events zijn op het event om jullie te vermaken!
Zo kan het zijn dat er soms een random kist in de map verschijnt met: geld, kleding, items enz enz.
Ook zullen er bijvoorbeeld speurtochten of misschien zelfs rampen zijn!

Wil jij nou nog meer weten? Houd dan zeker de DDG Server Twitter in de gaten en natuurlijk de video's op YT op het kanaal DDC in de gaten!

- Qtraxia Event Team
Ik heb een vraagje voor hoelang is de 6YR rank?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top