Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Behandeld 5jr rank mensen opgelicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

timo1607

DDG Held
timo1607
timo1607
None
Hallo beste Staff ik ben timo1607 en heb eigenlijk een soort vraag/klacht want ik heb de 5jr rank gekocht om op prepublic te kunnen en nu hoorde ik dat iron dat ook kan vanaf morgen. Dus ijgelijk heb ik 30 euro voor niets betaalt of niet want iron is 5 euro


MTV timo1607
 

Poqqing

DDG Legende
Poqqing
Poqqing
None
Beste Timo

Ik ben geen staff maar kan je vraag wel beantwoorden.

De rank bestaat niet alleen uit prepublic-mt maar uit vanallerlij dingen die je kunt spelen of voordelen in krijgt.

Daarom is de 5jr rank duurder natuurlijk, en helaas hebben andere mensen een voordeel dat ze nu ook pre kunnen spelen maarja lekker druk right?

Ik hoop je geholpen te helpen dit kan niet echt een klacht zijn je krijgt waar je voor betaald hebt.

Groetjes Boo
 
Dan zal het wel kloppen we jammer dat ik 35 euro heb betaald omdat ik normale MT niet speel maar pre public wel leuk vind de server was wat mij betreft vol genoeg voor de grootte van de map.... wel jammer dat de mensen die 35 euro betaalden puur voor pre public wel een beetje te grazen worden genomen maarja ik heb nog wel die mooie chatkleur :D
 

Thanoxz

DDG Legende
(als dit het geval is)
Vind wel dat ze dit ook eerder mochten vertellen. Ik betaal namelijk al voor kd 2 en speel geen normaal minetopia. De rest van de "goodies" hoef ik ook niet. Kocht het eigenlijk alleen voor pre-public, maar als het nu ook voor iron+ open gaat dan vind ik dat toch wel slecht.
Ik weet dat dit voor meerdere mensen geld.
Helemaal als er op verschillende topics nog is gezegd: je kan alleen op pre-mt als je OF de 5yr rank hebt OF een invite voor prepublic van david. Dit zijn de enige manieren.
Als dit wordt gezegd dan kan dit niet gedaan worden vind ik.
 

Mr_Bart_MAND

DDGGod
Mr_Bart_MAND
Mr_Bart_MAND
Fan
Er worden te snel dingen geschreeuwd op dit forum waardoor er dingen worden weggelaten.
Op hetzelfde moment dat werd vertelt dat alle donator ranks erin zouden kunnen vanaf dinsdag is ook vertelt dat er een compensatie zou komen voor de mensen met de 5yr rank, wat voor compensatie is nog niet bekend.
Ook is de prepublic whitelist slechts een klein gedeelte van wat je krijgt bij je rank.
Ook is deze stap best wel logisch, als je overdag joined zie je meestal 10-20 man online, erg weinig en van die 10-20 bezitten de meesten een winkel, dus er zijn bijna geen klanten.
Doordat alle donator ranks erop kunnen zullen winkels weer goed kunnen draaien.
Zonder verliezers geen winnaars.
En dan heb je met de 5YR rank ook nog een ENORME voorsprong.
Ik zie het zelf erg positief, ik bedoel:
Liever lekker met 10 man online exclusief achter je toonbank staan
Of een actieve server waar de stad springlevend is, winkeltjes draaien en er genoeg burgers zijn met 5k in hun broekzak die dat maar al te graag willen spenderen in jouw winkeltje?
Ik vind dat er niet zo enorm goed is nagedacht over het plaatsen van dit topic dus even wat tags:
@MerelMine @DenDonia @Qildor

Mvg, Mr_Bart_MAND
 

thomassbosch

DDG Superheld
Thomasso_
Thomasso_
None
Er worden te snel dingen geschreeuwd op dit forum waardoor er dingen worden weggelaten.
Op hetzelfde moment dat werd vertelt dat alle donator ranks erin zouden kunnen vanaf dinsdag is ook vertelt dat er een compensatie zou komen voor de mensen met de 5yr rank, wat voor compensatie is nog niet bekend.
Ook is de prepublic whitelist slechts een klein gedeelte van wat je krijgt bij je rank.
Ook is deze stap best wel logisch, als je overdag joined zie je meestal 10-20 man online, erg weinig en van die 10-20 bezitten de meesten een winkel, dus er zijn bijna geen klanten.
Doordat alle donator ranks erop kunnen zullen winkels weer goed kunnen draaien.
Zonder verliezers geen winnaars.
En dan heb je met de 5YR rank ook nog een ENORME voorsprong.
Ik zie het zelf erg positief, ik bedoel:
Liever lekker met 10 man online exclusief achter je toonbank staan
Of een actieve server waar de stad springlevend is, winkeltjes draaien en er genoeg burgers zijn met 5k in hun broekzak die dat maar al te graag willen spenderen in jouw winkeltje?
Ik vind dat er niet zo enorm goed is nagedacht over het plaatsen van dit topic dus even wat tags:
@MerelMine @DenDonia @Qildor

Mvg, Mr_Bart_MAND

Idd dan heb je een winkel maar als der iemand komt is het niet leuk. Zie het zo 500 spelers? Die allemaal 5k hebben das toch prachtig als winkel. Ik zou vast goed gaan inslaan bij de inkoop!
 

Mr_Bart_MAND

DDGGod
Mr_Bart_MAND
Mr_Bart_MAND
Fan
Voor de winkeleigenaren is het Nice, maar voor de medewerkers minder
Nu proberen die Medw. je van de straat af te sleuren richting de winkel waar zij werken, zometeen is er een overdosis aan klanten ;)
En als je als Medw. Bij een goede winkel werkt dan zal je van je baas vast wel een dikke bonus kunnen krijgen, als je bij een slechte baas werkt of zelfs GEEN werk hebt, dan heb je gewoon stilgezeten afgelopen 2 (!) weken...
 
Nu proberen die Medw. je van de straat af te sleuren richting de winkel waar zij werken, zometeen is er een overdosis aan klanten ;)
En als je als Medw. Bij een goede winkel werkt dan zal je van je baas vast wel een dikke bonus kunnen krijgen, als je bij een slechte baas werkt of zelfs GEEN werk hebt, dan heb je gewoon stilgezeten afgelopen 2 (!) weken...
Klopt idd ik had vorige week 3K en een flesje water en binnen 48 uur had ik een winkel en was Level 2 met 35K op de bank......
 

MerelMine

Ex-Staff
MerelMine
MerelMine
Quartz
Hallo hallo,

De reden dat dit gedaan is, is omdat het spelen van dit Event idd leuker is met meerdere mensen en er veel spelers waren die maar al te graag een kijkje wilden nemen, maar niet aan de €35,- toekwamen.

De [5YR] rank is er niet speciaal voor het Event. Het is er omdat de Server 5 jaar bestaat en we dat willen vieren. Het Event zit er als extra bonus bij. Mensen met deze rank hebben 2 weken de kans gehad om iets op te starten binnen Pre Public MT. Alle nieuwkomers zullen vanaf dinsdag opnieuw moeten beginnen. Hiermee heb je dus sowieso al een voorsprong als [5YR] ranked speler.

Je betaalt voor zowat alles met de [5YR] rank. Je kunt ALLES joinen, inclusief dus een tijdelijk Event bijwonen. Daarbij heb je er ook nog een permanente chat kleur bij, waardoor je ook opvalt nadat je rank afgelopen is. Hier heb je voor betaald. Je hebt dus niet specifiek voor Pre Public de rank, maar voor alles. Dat jouw insteek 'Pre Public joinen' was toen je de rank kocht, is een keuze van jou geweest. Hier moet je ons niet voor aankijken.

Ik hoop dat ik zo duidelijk genoeg was!
 

finnyboyMT

DDG Superheld
Met de iron rank heb je niks aan eigk

Met de 5jr rank heb je
5 graycoins twv 20,-
Minetopia pre-public iron wqs 5,- dus dit dan oom 5,-
Je hebt veel dingen op de andere mini ganes

De 5jr rank is zeker die 35,- waard dus ik snap eigk niet waarom je klaagt..
 

Kudjoch

Ex-Staff
Kudjoch
Kudjoch
None
Geachte @timo1607,

Opgelicht zijn jullie uiteraard niet! Maar de Event manager wilde dat het PrePublic event drukker bezocht werd, dus heeft hij alle ranks toegang gegeven tot het evenement! Maar zoals hierboven is aangemeld heb je ook een hele lijst aan dingen gekregen bij het aanschaffen van de 5YR rank. Als je wilt weten wat er allemaal in de 5YR rank zit/zat klik dan even Hier.

Ik hoop dat ik je topic correct hebt behandeld mochten er nog vragen zijn laat het dan weten!

Met vriendelijke groet,
Kudjoch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top